• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120805485
  • خبرنگار : 50616

استاندارمازندران:

 انتخابات ۱۴۰۲ در ایران دارای معنویت خاصی است

 انتخابات ۱۴۰۲ در ایران دارای معنویت خاصی است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را دارای یک معنویت خاص اعلام کرد که با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای باعث شاد شدن دل مقام معظم رهبری خواهد شد.

«سیدمحمودحسینی پور» شامگاه سه‌شنبه، ۸ اسفند در همایش توجیهی عوامل اجرایی ونظارتی شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان آمل گفت، این انتخابات به نوعی رویارویی مقام معظم رهبری با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای برهم زدن انتخابات مجلس و نیز مشارکت پایین مردم درپای صندوق‌های رای برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای از چند ماه گذشته تاکنون داشتند، افزود: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با بهره‌گیری حداکثری از جریان‌های رسانه‌ای و پشتیبانی‌های مالی که از کشورهای مختلف می‌شدند، درتلاش بودند تا تحت هرشرایطی انتخابات ۱۴۰۲ در ایران برگزار نشود.

استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات درایران صرفا برگزاری و رقابت عادی نیست، تصریح کرد، دشمن برای تک تک شهرهای ایران به عنوان نمونه شهرستان آمل برنامه‌ریزی کرده و این طور نیست که آن‌ها بیکار نشسته باشند و پیگیر مسائل مهم داخل کشور ما نباشند.

حسینی پور با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درایران هدف و برنامه دارد، اضافه کرد، دشمن هر چقدر هم به خیال خام خود برنامه‌ریزی و استراتژی‌های مشخص داشته باشد، باز هم حریف عزم و اراده ملت ایران نخواهد شد.

 انتخابات ۱۴۰۲ در ایران دارای معنویت خاصی است

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، به پشتوانه مردمی است که از ۴۵ سال گذشته تاکنون انقلاب سال ۱۳۵۷ را در ایران نگه داشتند و در مقایسه با انقلاب‌های دیگری که در این سال‌ها درجهان به وقوع پیوسته و دیگر اثری از آنها نیست دارای تفاوت‌های زیادی است.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به اینکه اکوسیستم سیاسی دنیا همانند اکوسیستم طبیعی دنیا در حال تغییر و اثرات آن در برخی کشورها ملموس‌تر است، تصریح کرد، اکوسیستم سیاسی و هژمونی ابرقدرت‌های دنیا از جمله آمریکا و روسیه که نمایندگی دو قطبی جهان را داشتند، به طور کامل تغییر کرده و امروز یک قطب دیگری که جمهوری اسلامی ایران است به این قدرت جهانی اضافه شده است.

حسینی پور، قدرت جمهوری اسلامی ایران را بر پشتوانه بزرگ مردمی و مشارکت آن‌ها در صحنه‌های سیاسی وتصمیم گیری‌های کلان کشور اعلام کرد و گفت، جمهوری اسلامی ایران با این قدرت به همه کشورهای متخاصم اعلام می‌کند، برسرمسائل داخلی و سرنوشت این کشور با کسی تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه آن چیزی که درانتخابات پیش‌ رو مهم است و حتی رهبرانقلاب هم به آن تاکید زیادی داشتند، رای مردم و حراست و صیانت از آرای مردم توسط مجریان وعوامل برگزاری انتخابات اعلام کرد و گفت: رای مردم حق الناس است که به خوبی باید حفاظت، صیانت، امنیت کامل آن توسط مجریان وعوامل نظارت انتخابات تامین شود.

 انتخابات ۱۴۰۲ در ایران دارای معنویت خاصی است

 استاندارمازندران با تاکید بر اینکه تنها وظیفه عوامل برگزاری انتخابات فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم و محیط امن و نظم در برگزاری انتخابات است، گفت: اگر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بخواهند، حق‌الناس را رعایت کنند، باید بی‌طرفی کامل در روند برگزاری انتخابات داشته و به گونه‌ای رفتار کنند که فضای همدلی و همراهی برجسته‌تر از دیگر مسائل در زمان‌های تعیین شده رای‌گیری وحضور مردم در پای صندوق‌های رای باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha