• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402121107082
  • خبرنگار : 50657

/برای وطن/

فرماندار آبیک: مشارکت بالا در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

فرماندار آبیک: مشارکت بالا در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

ایسنا/قزوین فرماندار آبیک گفت: حقی که قانون برای مردم در نظر گرفته است می‌تواند راه حل مشکلاتی باشد که مردم از آن‌ها گلایه دارند و مردم با مشارکت بالا و استقبال از صندوق‌های رأی می‌توانند از امنیت و اقتدار ملی حمایت کنند.

حجت مددخانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن دعوت از شهروندان برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی با بیان این موضوع که انتخابات و مشارکت در آن حق مسلم و قانونی شهروندی است، اظهار کرد: انتخابات از مهمترین راه‌هایی است که شهروندان می‌توانند در سرنوشت سیاسی خود اثر بگذارند.

فرماندار آبیک ادامه داد: شهروندان با حضور در انتخابات می‌توانند نظر و ایده خود را در زمینه حاکمیت اعمال کنند، با توجه به اینکه امسال بیشترین تعداد کاندیدا خود را در بوته انتخاب قرار داده‌اند و نیز امکان‌های جدیدی از جمله مناظرات صدا و سیما برقرار شده است و با توجه به برنامه‌های متنوعی که اعلام شده مردم می‌توانند بهترین انتخاب و نزدیک‌ترین دیدگاه به دیدگاه خود را داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر کسی در انتخابات شرکت نکند خودش را از حقی که به او داده شده محروم کرده است و فراموش نکنیم که حضور حداکثری مایه غرور و سرافرازی کشور است و اقتدار ملی را افزایش می‌دهد و این حماسه هر قدر با شکوه‌تر رقم بخورد پاسخی محکم به کارشکنی‌های دشمنان است.

مددخانی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام هر قدر بیشتر شود توطئه‌های دشمن نسبت به نظام و مردم کمتر خواهد شد، وقتی دشمن می‌بیند که مردم در صحنه هستند و برای سرنوشتشان تصمیم می‌گیرند و مشارکت دارند و به این موضوع اهتمام دارند در خود حس ناامیدی خواهند داشت این ناامیدی مطلع اتفاقات خوب برای ما است.

وی اظهار کرد: انتخاب خوب در زندگی مردم به وضوح تأثیر خواهد داشت، برای مثال قانون چک یکی از موضوعاتی است که مردم مدت‌ها با آن مشکل داشتند ولی مجلس توانست با اصلاح خوب این قانون موضوع را برای مردم تسهیل کند و این نمونه نشان می‌دهد که انتخاب خوب در موضوع قانون‌گذاری به طور مستقیم بر روال عادی زندگی مردم اثر دارد.

فرماندار آبیک افزود: انتخاب درست می‌تواند کیفیت زندگی‌ها را تغییر دهد برای مثال روزی در دولت گذشته ساخت مسکن وظیفه دولت دانسته نمی‌شد و یک واحد هم ساخته نشد ولی امروز دولت بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی برای مردم ساخته است و این نشان می‌دهد یک انتخاب چقدر در زندگی تأثیر دارد.

فتوحی در پایان با دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی گفت: حقی که قانون برای مردم در نظر گرفته است می‌تواند راه حل مشکلاتی باشد که مردم از آن‌ها گلایه دارند و از این طریق به رفع آن کمک کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha