• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121107190
  • خبرنگار : 50604

/برای وطن/

استاندار گلستان: ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای گلستان ساعت ۸ صبح فعال شد

استاندار گلستان: ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای گلستان ساعت ۸ صبح فعال شد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود استان گلستان جزء پنج استان اول کشور در میزان مشارکت باشد گفت: استان گلستان اولین استانی بود که ۱۰۰ درصد شعب رای گیری آن راس ساعت هشت صبح فعال شد.

علی محمد زنگانه صبح جمعه ۱۱ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان گلستان اولین استانی بود که  کار ۱۰۰ درصد صندوق‌های آرای مردم رأس ساعت ۸ صبح آغاز شده است، اظهار کرد:  هدف‌گذاری ما بر این بود که نقص فنی ما صفر باشد و به همین منظور نیم ساعت قبل از آغاز رای‌گیری در صحنه حاضر شده تا ضمن  چک کردن دستگاه‌ها، رأس ساعت هشت رأی خود را به صندوق بیاندازم.

وی با بیان اینکه بعضی از مناطق استان گلستان برفی  و صعب العبور بوده و  مشکلات مخابراتی داشتیم، افزود: این موفقیت‌ نشانه تلاش جهادی مسئولان بوده و  ما امروز انتخاباتی رقابتی با حضور هم اقوام و گرایش‌های مختلف سیاسی اعم از شیعه و سنی خواهیم داشت.

زنگانه با یادآوری اینکه تعداد کاندیداها رشد بسیار مطلوبی نسبت به دوره‌های گذشته داشته است، تصریح کرد: از همه مردم از گرایش‌های مختف سیاسی می‌خواهم به صحنه آمده و به افرادی که معیارهای رهبر  را داشته و به پاک‌دستی شهره هستند و کارنامه قابل قبولی دارند رای بدهند تا مجلس قوی و قدرتمندی برای چهار سال آینده داشته باشیم.

وی بهترین روش برای انتخاب افراد اصلح را مراجعه به نظرات رهبر کبیر انقلاب و منویات رهبری دانست و افزود: با توجه به این خط کش مردم می‌توانند به راحتی افراد اصلح را تشخیص داده و بهترین‌ها را راهی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی کنند.

استاندار گلستان ساده زیستی و مردم‌داری را دو ویژگی مهم افراد اصلح دانست و بیان کرد: افرادی که درد مردم را چشیده و از نزدیک مشکلات را لمس کرده و کارنامه درخشانی دارند، بهترین گزینه برای راهیابی به مجلس هستند.

این مقام مسئول قانون‌مداری را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم افراد اصلح برشمرد و گفت: مردم ببینند چه کسانی در زمان تبلیغات انتخاباتی ملزم به رعایت قانون بوده‌اند زیرا کسانی که خود به رعایت قانون التزام ندارند، نمی‌توانند گزینه مناسبی باشند.

زنگانه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوید بخش انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی و خبرگان است، گفت: پیش ‌بینی ما این است که گلستان جزء پنج استان اول کشور در میزان مشارکت باشد

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha