• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402121107339
  • خبرنگار : 50201

/برای وطن/

استاندار مازندران: مشارکت بیش از ۵۰ درصد در استان پیش‌بینی می‌شود

استاندار مازندران: مشارکت بیش از ۵۰ درصد در استان پیش‌بینی می‌شود

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران با بیان اینکه در مازندران برآوردی که داریم بالای ۵۰ درصد مشارکت خواهد داشت، گفت: امید است نمایندگانی قوی در این انتخابات انتخاب شوند.

سید محمود حسینی پور امروز در ساعات نخست برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در مسجد شکوهی شهرستان ساری، اظهار کرد: خدا را شاکریم که از اولین ساعات شروع رای گیری مردم مازندران با حضور پرشور و با شکوه بر سر صندوق ها، این فریضه مهم سیاسی الهی را شروع کردند.

وی افزود: در برآوردی که از استان‌های کشور وجود دارد، استان مازندران جزو استان‌هایی است که  مردم بسیار باشکوه وارد رای گیری شدند.

استاندار مازندران تصریح کرد: این حضور پاسخ به کسانی است که علیه انتخابات و مردم سالاری تلاش می کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پشتوانه مردمی مزیت این انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند این مزیت را از انقلاب جدا کنند .

این مسئول افزود: در طول ۴۵ سال روش‌هایی را بکار گرفتند تا حمایت و پشتوانه مردمی را کمرنگ نشان دهند اما مردم با بصیرت ایران و ملت وفادار ما با شناخت عمیق از برنامه دشمن، یک برنامه‌ای را تنظیم کردند که تمام برنامه‌های دشمن خنثی شد.

حسینی پور افزود: امروز هم مردم با بصیرت از همان دقایق اولیه انتخابات پیام خود را به دشمنان دادند و به تمام دنیا مخابره شد که حماسه آفرینی مردم ولایتمدار مازندران در این رویداد سیاسی بی‌نظیر است.

وی گفت: ما مدیون این مردم هستیم، اینها مردمی که بی نظیر هستند و این، وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در مازندران برآوردی که داریم بالای ۵۰ درصد مشارکت خواهد داشت، گفت: امید است نمایندگانی قوی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ورود داشته باشند.

وی افزود: مازندران به پشتوانه بالای نمایندگان خود می‌تواند مازندران قوی باشد و حضور همه مردم در انتخابات بسیار موثر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha