• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402121107507
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

/برای وطن/

استاندار اعلام کرد: حضور پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در صفوف فشرده پای صندوق های رای

استاندار اعلام کرد: حضور پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در صفوف فشرده پای صندوق های رای

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ولایی و شهیدپرور استان با شور و نشاط بالایی در صفوف فشرده پای صندوق های رای حضور دارند.

سید علی احمد زاده که ظهر روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به همراه اعضای شورای تامین استان رای خود را به صندوق سیار مستقر در سالن دولت استانداری انداخت، از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خبر داد و افزود: مردم ولایی و شهیدپرور استان با شور و نشاط بالایی در صفوف فشرده پای صندوق های رای حضور دارند.

وی به مردم توصیه هایی داشت که از فرصت استفاده کنند و زودتر در شعب اخذ رای حاضر شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روند رای گیری در تمام نقاط استان با آرامش در حال انجام است.

احمدزاده با اشاره به اینکه طبق آخرین رصدهای که توسط سامانه انجام گرفت، تصریح کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر واجدین شرایط در انتخابات که معادل یک پنجم است در انتخابات شرکت کردند که نسبت به سایر استان ها مشارکت بالایی داشتیم.

وی با اشاره به بالا بودن سرعت مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای این موضوع را رضایت بخش دانست و ادامه داد: امیدواریم همه واجدین شرایط پای صندوق های رای حاضر شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صندوق های رای در همه مناطق استان فعال است، عنوان کرد: ایراداتی در چند صندوق اخذ رای وجود داشت که رفع کردیم.

احمدزاده تاکید کرد: رای‌گیری در همه شهرستان ها در حال انجام است و صندوق های رای در همه روستاها مستقر است و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امنیت در صندوق های اخذ رای برقرار است، افرود: ازدحام مردم در برخی شعب را شاهد هستیم که از صبر و حوصله آنها تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات رضایت بخش و موضوع نگران کننده ای وجود نداشته و گزارش نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم با همدلی و آرامش رای خود را به صندوق انداختند و در هیچ یک از حوزه های موردی که بخواهد خللی ایجاد کند نداشتیم، ارتباط‌مان با فرمانداران و بخشداران برقرار و مرتبط آنجاها را رصد می کنیم.

وی اظهارکرد: تجلی جمهوریت حضور مردم در انتخابات است و با حضور در پای صندوق های رای جمهوریت را اثبات می کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جمهوری اسلامی کم دشمن ندارد و چشم طمع آنها به سرمایه‌های ملی ‌ و سرزمینمان است که همه ما ایرانی‌ها برای اینکه این نقشه ها نقش بر آب شود باید پای کار باشیم و نباید غفلت کنیم.

به گزارش ایسنا، احمد زاده افزود: از همه مردم برای حضور در پای صندوق های رای در ساعات آینده دعوت می کنم و امیدوارم به مانند دوره های گذشته رتبه اول مشارکت را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha