• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402121107573
  • خبرنگار : 50560

/برای وطن/

رئیس ستاد انتخابات استان: ۲۵۷ شعبه اخذ رأی سیار در قزوین وجود دارد

رئیس ستاد انتخابات استان: ۲۵۷ شعبه اخذ رأی سیار در قزوین وجود دارد

ایسنا/قزوین رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۲۵۷ شعبه اخذ رأی سیار در بیش از ۷۰۰ نقطه ازجمله مراکز نظامی، صنعتی، بیمارستان‌ها، تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح استان قزوین وجود دارد.

به گزارش ایسنا، عباس کاظمی روز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: حضور معنادار مردم استان در شعب اخذ رأی بسیار ستودنی است. همه ۱۰۹۶ شعبه مشغول فرآیند رأی‌گیری و تا به این لحظه مجموعه اعضای شعبه‌ها به طور کامل و مؤثر در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.

وی بیان کرد: براساس رصدهای سامانه جامع انتخابات، با رشد معنادار حضور مردم پای صندوق‌های رأی مواجه هستیم و امیدواریم شاهد تحقق حضور حماسی مردم در سطح استان باشیم. در برخی از حوزه‌ها با ازدحام جمعیت مواجه هستیم و در راستای استقبال پرشور مردم چند شعبه أخذ ‌رای درخواست تعرفه دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: ۲۵۷ شعبه اخذ رأی سیار داریم که در بیش از ۷۰۰ نقطه از جمله مراکز نظامی، صنعتی، بیمارستان‌ها، تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها، ندامتگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی حضور می‌یابند. همچنین افراد دارای معلولیت و آن‌هایی که امکان حضور پای صندوق‌های رأی را ندارند می‌توانند با فرمانداری تماس گرفته تا شعبه سیار برای آن‌ها اعزام شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهی‌نامه برای شرکت در انتخابات قابل ارائه است و این ظرفیت ایجاب می‌کند که شعبه‌های سیار بیشتری داشته باشیم و این اتفاق افتاده است.

کاظمی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه با هوشیاری نهادهای امنیتی کوچکترین حادثه و موضوعی که امنیت انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد، نداشتیم. کلیه روند انتخابات تا مرحله احراز هویت به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می‌شود و مرحله اخذ رأی و شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود و در پایان تجمیع آرا به صورت الکترونیکی محاسبه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha