• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402121107581
  • خبرنگار : 50175

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود

مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در این مقطع حساس باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

وی امروز، ۱۱ اسفندماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود و حضور پرشور مردم در انتخابات دلبستگان به‌نظام اسلامی را در داخل و خارج کشور مسرور کرده و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در این مقطع حساس باعث سربلندی، عزت و افتخار ایران اسلامی می‌شود و این کار مردم یک عبادت اجتماعی است.

امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه مردم باید افراد شایسته و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند از ۹ نفری که با آرای مردم راهی بهارستان می‌شوند خواست برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم استان تلاش کنند.

شاهرخی با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و امنیتی استان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور، اضافه کرد: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود  وظیفه‌شان را انجام دادند، اما کسانی که بخواهند در برگزاری و امنیت انتخابات خللی وارد کنند از دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان انتظار می‌رود با آن‌ها برخورد قاطع داشته باشند.

 وی با اشاره به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری، ادامه داد: نوع‌دوستی، مردم‌دوستی و مهرورزی جزء فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و حضرت امام( ره) کمیته امداد را بر این پایه تأسیس کرد نهادی که در اشتغال، مسکن، بیمه، موضوعات فرهنگی و اجتماعی یاریگر محرومان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به پانزدهم اسفند روز درختکاری و کاشت یک میلیارد درخت در کشور از مردم و مسئولان خواست در کاشت و حفاظت درختان کوشا باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha