• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402121107582
  • خبرنگار : 50560

/برای وطن/

استاندار قزوین: ریل‌گذاری اساسی اداره کشور توسط مجلس خبرگان رقم می‌خورد

استاندار قزوین: ریل‌گذاری اساسی اداره کشور توسط مجلس خبرگان رقم می‌خورد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: ریل‌گذاری اساسی اداره کشور توسط مجلس خبرگان رقم می‌خورد و ضمن دعوت آحاد جامعه برای حضور در انتخابات، امیدوارم مردم انتخابی شایسته داشته و این موضوع را در نظر داشته باشند که کیفیت انتخابات آینده‌ساز کشور است.

محمد مهدی اعلایی ظهر روز جمعه ۱۱ اسفند پس از اینکه رأی خود را در صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات بزرگترین تهدید برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات باعث آینده‌ای روشن‌تر برای کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود، بیان کرد: شور و نشاط انتخابات باعث ایجاد بغض، حسد و کینه دشمنان می‌شود که امروز با حضور قابل توجه مردم، حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاباتی که امروز برگزار می‌شود بسیار مهم است و قطعاً با درایت مردم، توطئه‌های دشمن ناکام خواهد ماند.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان، با توجه به نقش و جایگاه مهم مجلس خبرگان در امور کشور و انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و این دموکراسی که مردم عزیز ایران نمایندگان مجلس خبرگان را انتخاب می‌کنند نشان از امر مهم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.‌

اعلایی خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری اساسی کشور و اداره کشور توسط مجلس خبرگان رقم می‌خورد و ضمن دعوت آحاد جامعه برای حضور در انتخابات، امیدوارم مردم انتخابی شایسته داشته و این موضوع را در نظر داشته باشند که کیفیت انتخابات آینده‌ساز کشور است. رأی‌هایی که امروز از صندوق آرا بیرون می‌آید، امری مهم و اثرگذار در اتفاقات بعدی کشور است.

وی بیان کرد: تعلق خاطر، میزان سواد، تخصص و تسلط بر امور، عالم بودن نامزدهای انتخاباتی باید یکی از ارکان مهم در انتخاب نماینده توسط شهروندان برای مجلس شورای اسلامی باشد تا به امید خدا مجلس دوازدهم به عنوان یکی از مجلس‌های قوی و آینده‌ساز در دولت سیزدهم آغاز به کار کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: ما امروز به همراه تعدادی از جوانان موفق در عرصه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی برای رأی دادن آمده‌ایم، حضور این افراد در انتخابات نشان می‌دهد که در این مسابقه ملی نیز پیروز هستند و نگاه این نخبگان به توسعه و تعالی کشور است.

وی درباره دعوت از رأی اولی‌ها در مشارکت انتخابات تصریح کرد: نقش رأی اولی‌ها در مقوله انتخابات بسیار مهم است، آن‌ها باید بدانند که در آغاز زندگی جدی اجتماعی خود، حق انتخاب دارند تا آینده‌ای روشن برای خود و کشور رقم بزنند.

استاندار قزوین در پایان صحبت‌هایش، به حضور خود در مدرسه به عنوان شعبه اخذ رأی اشاره کرد و گفت: حضور ما در مدرسه تنها به دلیل اهمیت علم و دانش، دعوت از رأی اولی‌ها و دانشجویان بوده است که مقام معظم رهبری نیز به مشارکت این عزیزان اشارات ویژه‌ای دارند.

به گزارش ایسنا، مهران برخورداری، دارنده سهمیه المپیک و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی در رشته تکواندو، علی‌اصغر آسیابری، دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته، مرضیه حسنی رتبه ۷ کنکور سراسری علوم انسانی، آبتین قاسم‌پور، دارنده طلای المپیاد نانو، رتبه اول دانشگاه تهران در آزمون جامع، سارا غزنوی، مدال طلای المپیاد جغرافی، عضو تیم ملی ایران در المپیادهای جهانی فرانسه و اندونزی، علیرضا قورچی‌بیگی، قهرمان پارالمپیکی شطرنج، محمد برادران، برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و مرتضی رمضانی، قهرمان والیبال نشسته و همچنین جمعی از رأی اولی‌ها از همراهان مقام عالی استان قزوین در شعبه ۱۹۳ مدرسه استعدادهای درخشان شهیدبابایی، بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha