• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402121107810
  • خبرنگار : 50160

/برای وطن/

یک مقام انتظامی در استان: انتخابات زنجان با امنیت بالا در حال برگزاری است

یک مقام انتظامی در استان: انتخابات زنجان با امنیت بالا در حال برگزاری است

ایسنا/زنجان رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: هیچ مشکلی در روند انتخابات استان زنجان وجود نداشته و کار در آرامش در حال انجام است.

سرهنگ حمیدرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: پلیس با همه توان پای کار بوده و خوشبختانه تا بدین لحظه مشکل خاصی به‌وجود نیامده است.

وی تصریح کرد: تلاش ماموران انتظامی تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند با امنیت کامل در حال برگزاری است.

قدیمی عنوان کرد: امروز مردم سرافزار در این انتخابات تا بدین لحظه، اقتدار و پیروزی بزرگی را رقم زده‌اند و تردیدها را تبدیل به فرصت کرده و بار دیگر به دشمنان انقلاب ثابت کردند که مثل همیشه هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

این مقام انتظامی در استان هم چنین به وظایف خطیر پلیس در قبال تحقق منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پلیس ضمن رعایت اصل بی‌طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و ناامنی در امر انتخابات را داشته باشند، برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

وی با بیان این که امنیت انتخابات، ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم است، افزود: پلیس زنجان فضای امنی را برای حضور پرشور مردم فراهم کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان این‌که پلیس خدمت‌گزاری به مردم را بزرگ‌ترین شأن و برقراری امنیت برای آحاد مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای خود می‌داند، ادامه داد: رعایت مسائل حفاظتی و قانون به‌کارگیری سلاح و نیز حفاظت از صندوق‌های رأی با استفاده از نفرات و تجهیزات توسط کارکنان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha