• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121308957
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مشارکت ۵۳ درصدی مردم تیران و کرون در انتخابات

مشارکت ۵۳ درصدی مردم تیران و کرون در انتخابات

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون از مشارکت ۵۳ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

علی محمدی‌کیا، امروز (یکشنبه ۱۳ اسفند) در نشست با مدیران دستگاه‌های اداری تیران و کرون با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم تیران و کرون مثل گذشته مشارکتی بیش از میانگین کشوری داشته‌اند که منجر به تجلی هوشیاری و دلسوزی آنان نسبت به کشور است.

وی با اشاره به حضور ۵۳ درصدی در انتخابات ۱۱ اسفند، افزود: حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون یک نماینده منتخب دارد که در مجموع رأی‌گیری دو شهرستان، میزان مشارکت ۳۸ درصد در این حوزه انتخابیه ثبت شد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه بیش از ۵۲ هزار نفر واجد رأی‌دهی در این منطقه بوده‌اند، افزود: تعداد افرادی که پس از انتخابات ۱۴۰۰ تاکنون برای اولین بار باید رأی بدهند و موسوم به رأی اولی هستند، ۲۰۰۰ نفر در این شهرستان بود.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات همکاری داشتند که به جز عوامل انتظامی و امنیتی مابقی از جمع مردم همین شهرستان بودند.

محمدی‌کیا معتقد است میزان خدمت‌رسانی دستگاه‌های اداری و اطلاع‌رسانی به موقع آنان در ایجاد رضایتمندی تأثیر داشته و همین مؤلفه بر حضور و مشارکت اثر گذاشته است.

وی اضافه کرد: هوشمندی، دین‌داری و شناخت مردم تیران و کرون از دیگر مؤلفه‌های حضور حداکثری در انتخابات بود.

فرماندار تیران و کرون تلاش و همت همگانی را در تجلی شکوه این رویداد مهم خواند و تصریح کرد: رسانه‌ها، افراد صاحب نفوذ و تشکل‌های مردمی در تبلیغ برای انتخابات تأثیرگذار بودند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در کنار نماینده منتخب علاوه بر کمک به اصلاح قوانین، مطالبات مردم این شهرستان از جمله احداث بیمارستان امام رضا را تا به سرانجام رسیدن آن پیگیری کنند.

محمدی‌کیا بر تداوم خدمت‌رسانی در شهرستان با همکاری مردم تأکید و تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف نیاز است و بر اساس برنامه و اولویت‌ها باید پیش برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha