• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121309493
  • منبع : نمایندگی همدان

منتخب مردم همدان در مجلس:

مردم،جلوه‌ مردم‎‌سالاری دینی را به نمایش‌ گذاشتند

مردم،جلوه‌ مردم‎‌سالاری دینی را به نمایش‌ گذاشتند

ایسنا/همدان منتخب همدان و فامنین در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد: از حق ملت شریف همدان در همه امور و جوانب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دفاع کرده و برای آینده روشن جوانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

عباس صوفی، منتخب مردم همدان و فامنین در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

در بخشهایی از این بیانیه آمده است:  بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای از نو آفریدند و به مصداق آیه‌ شریفه‌ «رجال صدقوا ما عاهدوا الله»، عهد و پیمان دیرینه‌ خود را با نظام اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقتدایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تجدید کردند. 

یقیناً یازدهم اسفند نشان افتخار دیگری است بر سینه‌ ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که جلوه‌ مردم‎‌سالاری دینی را با وجود فشارها، توطئه‌ها و تبلیغات وسیع و پردامنه‌ دشمنان و مستکبران به جهانیان نشان می‌دهد و در کانون ناامنی‌های جهان یعنی خاور میانه، در کمال امنیت و آرامش، انتخاباتی پرشور و رقابتی را بدون هیچ‌گونه مسأله و مشکلی برگزار می‌کند. 

سپاس و تشکر از شما مردم عزیز و فهیم، همچنین کاندایداهای محترم و فعالان عرصه سیاسی و اجتماعی که با حضوری پرشور و با صلابت در روز جمعه در پای صندوق‌های اخذ رأی، نمایشی عظیم از دموکراسی و مدنیت را به صورت رقابتی کاملا آزادانه به رخ کشیدید. 

اینجانب این پیروزی بزرگ را به خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(دامه برکاته) و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز همدان، فامنین، قهاوند، جورقان و مریانج تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و چه دشوار است تشکر از شما دانایان، آگاهان و همراهان این حقیر که توانستید با دستان خالی و عاری از هرگونه امکانات و با رعایت اصول و اخلاق انسانی و گفتمانی، حضوری پرشور را خلق کنید و به راستی چه زیباست خدمت به شما شایستگان.  

 وی در این بیانیه ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات و ضمن تشکر از خانواده شهدا، ایثارگران، اصناف و بازاریان، کارگران، دانشجویان، فرهنگیان و ورزشکاران، رأی‌اولی‌ها و همه افراد و اقشار و روستائیان فهیم که با حضور پر شور خود حماسه‌ای دیگر را خلق کردند، اعلام کرد:  از حق ملت شریف همدان در همه امور و جوانب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دفاع کرده و برای آینده روشن جوانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha