• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402121611345
  • خبرنگار : 50214

یزد میزبان اولین همایش ملی «خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت»/مهلت ارسال آثار ۳۰ فروردین

یزد میزبان اولین همایش ملی «خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت»/مهلت ارسال آثار ۳۰ فروردین

ایسنا/یزد نخستین همایش ملی «خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت»(ایران جوان) اردیبهشت ماه آینده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

بخشهای پژوهشی(مقاله، پوستر و کتاب)، رسانه‌های دیداری(پوستر، تیزر، موشن گرافی، نقاشی و عکاسی)، رسانه‌های دیحیتال(وبلاگ، اپلیکیشن)، رسانه‌های ادبی(شعر،داستان کوتاه و نمایشنامه) و رسانه‌های شنیداری مانند پادکست، طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن همایش شهیدفیض دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش شامل «بررسی تاثیر سلامت جسم بر خانواده فرزند آوری و جوانی جمعیت(بهداشت، پزشکی ، سلامت جنسی، تغذیه، طب ایرانی سنتی، سبک زندگی، ورزش، مباحث مربوط به ناباروری)، بررسی تاثیر سلامت روان بر خانواده فرزند آوری و جوانی جمعیت(بهداشت روان ، روان شناسی، روان پزشکی)، بررسی تاثیر سلامت اجتماعی بر خانواده فرزند آوری و جوانی جمعیت(مسائل اقتصادی ، مدیریت، جامعه شناسی، ابعاد حقوقی و قانونی، هوش مصنوعی)، بررسی تاثیر سلامت معنوی بر خانواده فرزند آوری و جوانی جمعیت(نقش دین باوری، تاثیر ادیان، فرهنگ) و بررسی چالش ها و راهکارهای کاهش سقط جنین(مباحث پزشکی سلامتی قانونی، روان شناسی، جامعه شناسی، سلامت جسمی روحی عاطفی، اقتصادی) در نظر گرفته شده و علاقنمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف حداکثر تا ۳۰ فروردین به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان چهت ثبت نام و ارسال آثار به همایش از ۵ اسفند الی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ باید از طریق لینک ثبت نام «Http://javani.ssu.ac.ir» اقدام نمایند.

قرار است این کنفرانس به صورت ترکیبی برگزار شود به عبارتی کنفرانس اصلی در سالن برگزاری با حضور تعدادی از متخصصان و شرکت کنندگان برگزاری می‌شود ولیکن همزمان امکان شرکت در کنفرانس به صورت مجازی نیز وجود دارد و شرکت کنندگانی که به دلایل متعدد امکان حضور در محل برگزاری را ندارند، می‌توانند از طریق زیرساخت مجازی، وارد سالن همایش شده و به سخنرانی ها گوش دهند یا در بحث‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha