• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402121611707
  • خبرنگار : 50180

استاندار کرمانشاه:

اعضای شورای قرآن اهتمام بیشتری به قرآنی‌ کردن فضای جامعه داشته باشند

اعضای شورای قرآن اهتمام بیشتری به قرآنی‌ کردن فضای جامعه داشته باشند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اعضای شورای قرآن استان خواست اهتمام بیشتری برای انجام فعالیت های قرآنی داشته باشند و بگونه‌ای کار کنند که فضای جامعه قرآنی‌تر شود.

محمدطیب صحرایی، امروز(۱۶ اسفند) در جلسه شورای قرآن استان با بیان اینکه نیاز به یک جهاد سنگین در حوزه قرآنی داریم، اظهار کرد: باید اهتمام بیشتری برای فعالیت‌ در حوزه قرآنی داشته باشیم و فراتر از روال کارهای اجرایی معمول برای کار کردن در حوزه قرآن تلاش کنیم. 

وی با بیان اینکه برای فعالیت در حوزه‌های قرآنی خیلی کار برای انجام دادن داریم، گفت: اینقدر در این زمینه کار داریم که باید کارها را اولویت بندی کرده و بر مبنای اولویت ها پیش برویم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در مناسبت‌های مختلف مثل ماه‌های محرم و صفر، اربعین، رمضان و... برنامه های ویژه قرآنی تعریف کرده و مردم را به سمت فعالیت های قرآنی سمت و سو دهیم، از اعضای شورای قرآن استان خواست اهتمام بیشتری برای انجام فعالیت های قرآنی داشته باشند و به گونه ای کار کنند که فضای جامعه هرچه بیشتر قرآنی شود.

وی با بیان اینکه باید پیام های قرآن را به گوش اقشار مختلف مردم برسانیم، گفت: باید مردم را با جملات کلیدی قرآن کریم آشنا کرده و با تکرار چند باره این جملات کلیدی از تریبون های مختلف، از صدا و سیما گرفته تا تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر و... زمینه تدبر در آیات قرآن کریم را فراهم کنیم.

صحرایی تصریح کرد: باید تابلوها و بیلبوردهای شهری را به سمت و سویی ببریم که پیام های قرآنی را به مردم انتقال دهند و این پیام ها در فواصل مختلف در سطح شهر تکرار شده و در معرض دید مردم قرار بگیرند، چون تکرار می تواند اثرگذاری یک پیام را در ذهن مخاطبان بالا ببرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جلسات خانگی قرآن کریم برای قرآنی‌تر کردن فضای جامعه، تاکید کرد: برپایی جلسات خانگی قرآن کریم جامعه را به سمت قرآنی‌تر شدن پیش خواهد برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha