• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402121611945
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است

اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است، گفت: آرد به اندازه کافی در استان موجود است و باید نیاز نانوایان در اختیارشان قرار گیرد.

اسدالله عباسی امروز، ۱۶ اسفندماه در حاشیه مانور طرح نظارتی بازار که در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برگزار شد، با بیان اینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده، تمامی اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تامین شده و مدیران عضو ستاد تنظیم بازار و بازرسان کمیته مشترک و نظارت باید بر توزیع صحیح کالا نظارت کافی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نظارت بر کیفیت مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، گفت: آش رشته، رشته و خوشکار، مرغ، گوشت و زولبیا و بامیه قوت غالب مردم گیلان در ماه مبارک رمضان است؛ از اینرو باید نظارتی مستمر در راستای کنترل قیمت، وزن و کیفیت محصولات یاد شده صورت گیرد.

استاندار گیلان از تشکیل گشت‌های مشترک بازرسی در گیلان خبر داد و افزود: دستگاه‌های نظارتی از جمله صمت، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و دادگستری در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها گشت‌های مشترکی را ایجاد کرده و به طور روزانه بر واحدهای صنفی و بازار نظارت دارند تا مردم در این حوزه متضرر نشوند.

عباسی با بیان اینکه فرمانداران باید کمیت، کیفیت و میزان سهمیه آرد مورد نیاز نانوایی ها در همه شهرها و روستاهای گیلان را بررسی کنند، متذکر شد: آرد به اندازه کافی در استان موجود است و باید نیاز نانوایان در اختیارشان قرار گیرد.

وی با درخواست از مردم درخصوص گزارش تخلفات به نهادهای نظارتی استان و تمامی شهرستان‌های گیلان، بیان کرد: سامانه ۱۲۴ به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی است؛ از این رو از مردم درخواست داریم در صورت دریافت گزارش آن را از این سامانه به نهادهای نظارتی و یا به فرمانداران اعلام کنند.

استاندار گیلان همچنین در این بازدید در جریان آخرین اقدامات نظارتی بازار قرار گرفت و به دستگاه‌های نظارتی شرکت کننده در گشت مشترک بازرسی و نظارت گیلان در راستای کنترل قیمت اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha