• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402121611946
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه ۲ رشته شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه ۲ رشته شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان خبر داد.

جهانگیر شاهینی روز چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در حوزه‌های شهرستان‌های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون در مجموع۱۳ هزار و ۸۱ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: ۷۳ درصد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی زن و ۲۷ درصد آنان مرد هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

 در سال‌جاری در مجموع هشت آزمون استخدامی شامل آزمون‌های آموزگار ابتدایی و استثنایی و آزمون دبیری و نیز ۶ آزمون استخدامی بطور جداگانه برای جبران کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، در همین راستا آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین(ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد) و آزمون استخدام ویژه معلولان نیز اوایل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نیروی انسانی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۸ ۲۳:۱۸

سلام... لطفا به فکر رزمندگانی که سابقه چندین ماه.وچندین.مرتبه.بصورت بسیجی به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند هم باشید. .