• پنجشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121712578
  • خبرنگار : 50378

طرح «زائر سلام» به منظور ارائه خدمات فرهنگی و کتابخوانی در ورودی‌های مشهد انجام می‌شود

طرح «زائر سلام» به منظور ارائه خدمات فرهنگی و کتابخوانی در ورودی‌های مشهد انجام می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی طرح «زائر سلام» اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مانور قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین استان خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی معرفی شد.

احسان سیفی، رئیس اداره امور کتابخانه ها و کتابخوانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن بهار طبیعت و قرآن اظهار کرد: مانور قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین استان خراسان رضوی با حضور تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و فرهنگی در راستای استقبال از زائرین مشهد الرضا(ع) با حضور کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک مشهد به عنوان نماینده اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای چند دوره طرح «زائر سلام» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، افزود: این طرح به منظور ارائه خدمات فرهنگی و کتابخوانی در ورودی‌های مشهد انجام می‌شود.

سیفی تصریح کرد: نوروز ۱۴۰۳ نیز در نظر داریم تا برنامه‌های متنوع فرهنگی در ۲ حوزه مجازی و حضوری برگزار کنیم. در همین راستا و در بخش مجازی ارائه «بسته فرهنگی الکترونیکی زائر سلام» شامل بسته محتوایی مطالعه کتاب با محوریت موضوعی معارف رضوی، شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم مشهد، ماه مبارک رمضان، تاریخ مشهد و نوروز، برگزاری پویش با محوریت دلنوشته، نقاشی کودک، مسابقه کتابخوانی، خویش‌انداز با کتاب و کتابخانه، هایکو کتاب، معرفی یک دقیقه‌ای کتاب در قالب ویدیو و... آشنایی با کتابخانه‌های عمومی و کتابفروشی‌های شاخص شهرستان مشهد و... برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در بخش حضوری برپایی «ایستگاه فرهنگی و کتابخانه‌ای» مبتنی بر حضور کتابخانه‌های سیار در مبادی ورودی مشهد با محوریت اجرای برنامه‌های فرهنگی کودک و نوجوان، فعالیت کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلی نوروز و در مسیر و محورهای تردد زائرین با تاکید بر شهر مشهد برای خدمات فرهنگی به زائرین نیز از جمله اقدامات دیگر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha