• جمعه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402121812897
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت:

حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کرد

حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کرد

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، گفت: خوشبختانه نمایندگان مردم انتخاب شدند و امیدواریم شاهد رفع مشکلات باشیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۱۸ اسفندماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات سال جاری، اظهار کرد: ملت ایران همواره در صحنه‌های مهم و حساس انقلاب بصیرت و لحظه‌شناسی خودشان را نشان دادند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و معاندان کشور و ملت ایران برای عدم حضور مردم در انتخابات، افزود: دشمنان بدانند که ملت ایران پایبند به انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است و راه شهدا را ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات را جلوه‌ای از مردم سالاری در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی دارند، مردم برای شرکت در انتخابات اجبار دارند، اما در کشور ما، مردم از روی آگاهی و روحیه انقلابی پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، گفت: خوشبختانه نمایندگان مردم انتخاب شدند و امیدواریم شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی همچنین به در پیش بودن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان بهار قرآن است و لذا برگزاری مجالس و محافل قرآنی در این ماه با عظمت مورد تاکید هیئت‌های مذهبی باشد.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: مردم مومن و مسلمان از فرصت ماه رمضان برای جلای روح استفاده می‌کنند و لذا باید زمینه حضور گسترده مردم در مساجد و حضور در نمازهای جماعت و محافل انس با قرآن فراهم شود.

از متولیان امور مساجد خواست درهای مسجد را به روی مردم روزه‌دار باز و نمازهای یومیه را اقامه کنند و متذکر شد: رونق مساجد و افزایش اقشار مردم در این پایگاه معنوی موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha