• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121913573
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ در گلستان/ طرح فجرانه تا هفدهم فروردین ۱۴۰۳ اعتبار دارد

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ در گلستان/ طرح فجرانه تا هفدهم فروردین ۱۴۰۳ اعتبار دارد

ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۷ فروردین سال آینده اعتبار آن را هزینه کنند.

حسین خواجه‌مظفری امروز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید 11 قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر شارژ شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان ۲ هزار و ۱۳۵ فروشگاه طرف قرارداد برای خرید مردم با کالابرگ الکترونیکی فجرانه هستند، گفت: طرح فجرانه از بهمن ماه آغاز شده و قرار است یک مرحله دیگر در فروردین ماه سال آینده نیز به خانوارهای دهک اول تا هفتم یارانه تشویقی پرداخت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اعلام اینکه اعتبار کسانی که ماه قبل از آن استفاده نکرده اند باطل شده است اما کسانی که در دهک‌های اول تا هفتم قرار دارند و ماه قبل جا ماندند این مرحله اعتبار ماه قبل نیز برای آنان شارژ شده است، افزود: این افراد علاوه بر بهره مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۵۵۰ هزار و ۸۹۸ خانوار گلستانی از مرحله اول طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استقبال کردند، ادامه داد: حدود ۹۸ درصد افراد واجد شرایط از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استقبال کردند و در راستای اجرای این طرح بیش از ۶۱۸ هزار تراکنش موفق در استان انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۹ ۱۴:۵۵

سلام کالابرگ الکترونیک قرار بود 18 اسفند واریز شود اما هنوز واریز نشده است لطفا پیگیری کنید با تشکر