• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402121913753
  • خبرنگار : 50649

معاون استاندار فارس مطرح کرد

تلاش برای اختصاص جایگاه سازمانی به رابطان امور ایثارگران در سازمان‌های فارس

تلاش برای اختصاص جایگاه سازمانی به رابطان امور ایثارگران در سازمان‌های فارس

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از تلاش و پیگیری برای اختصاص جایگاه سازمانی به مشاوران و رابطان امور ایثارگران در سازمان‌های این استان خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۹ اسفندماه در گردهمایی مشاورین و رابطان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان که در محل سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، گفت: اختصاص جایگاه سازمانی به مشاوران و رابطان امور ایثارگران در سازمان‌ها و دیگر مشکلات موجود پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیون رشادت جامعه ایثارگری هستیم و خود را مکلف به پیگیری امور ایثارگران می‌دانیم، ادامه داد: کسانی که در صندلی مدیریتی قرار دارند، باید بدانند که یک ایران بدهکار جامعه ایثارگری بوده و اگر امروز دشمنان ما علی‌رغم تلاش‌های خود ناکام می‌شوند، به برکت جانفشانی شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر ضرورت ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه، اظهار کرد: اگر پیشرفت‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده به دلیل پرچمداری فرزندان تربیت یافته مکتب ایثارگر و شهادت در میدان عمل بوده است.

قزلسفلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه اظهار کرد: دشمن برای کاهش مشارکت و انصراف از حضور مردم در انتخابات تلاش بسیار کرد اما ملت ایران علی‌رغم وجود همه مشکلات بنابه گفته رهبر معظم انقلاب وظیفه تمدنی خود را انجام دادند و جهاد گونه پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

سیدمعین انجوی‌نژاد، مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به وظایف رابطان ایثارگران ادارات، ادامه داد: مسئول ایثارگران ادارات فارس از رزمندگان دفاع مقدس یا بعضا از خانواده معظم شهدا هستند و انتظار داریم از توفیق خدمتگزاری استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha