• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402122014363
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان نیز برای تامین امنیت پایدار و میزبانی شایسته از مسافران و میهمانان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

مالک رحمتی امروز یکشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ در مقر فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی جمعیت قابل توجهی دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های گردشگری، مناظر طبیعی و آثار تاریخی در ایام عید نوروز افتخار میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی را دارد.

وی با اشاره به احتمال ناپایداری شرایط جوی افزود: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان ضمن فراهم کردن مقدمات سفری آسوده و خاطره انگیز، آمادگی کامل در مقابله با مخاطرات طبیعی و حوادث را داشته باشند که فرماندهی انتظامی استان نیز باید برای تامین امنیت پایدار در ایام نوروز برای میزبانی در شان از مسافران و میهمانان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان فراجا و دستگاه‌های خدمات رسان گفت: با رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن شهروندان عزیز به سفر، دید و بازدید نوروزی خواهند رفت اما نیروهای خدمات‌رسان و فراجا با ایثار تمام در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش شبانه روزی و مجاهدانه خواهند کرد که از این بابت پیشاپیش قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور نیروهای راهور در جاده‌ها و معابر پرتصادف تشریح کرد: حضور پلیس می‌تواند با عامل بازدارندگی و برخورد با متخلفان در کاهش سوانح رانندگی که موجب تلخ شدن کام هموطنان در ایام عید نوروز است، جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی در پایان بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با استعانت از اهل بیت (ع) و شهدا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان خدمت بی‌منت و ماندگار به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha