• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122014578
  • خبرنگار : 50093

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد:

باید برای خط ۳ و ۴ مترو مشهد ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه کنیم

باید برای خط ۳ و ۴ مترو مشهد ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه کنیم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: تمام خط دپ با نرخ قدیم حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان و با نرخ جدید حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان هزینه داشته است. در آینده نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی خط سه و خط چهار باید هزینه کنیم.

کیانوش کیامرز، امروز ۲۰ اسفند ماه در جمع خبرنگاران و در حاشیه در حاشیه بهره‌برداری از دسترسی دوم ایستگاه مترو الندشت اظهار کرد: دسترسی فرعی ایستگاه الندشت را حدود ۲ سال پیش راه‌اندازی کردیم و مسافرگیری که از این ایستگاه انجام می‌شد از دسترسی فرعی آن صورت می‌گرفت. دسترسی دوم این ایستگاه که امروز افتتاح شد، دسترسی اصلی ایستگاه الندشت است و تمام تجهیزات اصلی در آن قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به همراه ۳ پله اضطراری در مسیر کوهسنگی و مسیر شهید هاشمی‌نژاد توانستیم افتتاحیه دسترسی اصلی ایستگاه الندشت را داشته باشیم. ورود زائر و مسافر از نظر پدافندی نیز بسیار اهمیت داشت که بتوانیم امنیت کامل را برای ورود و خروج مسافر از این ایستگاه تامین کنیم.

کیامرز یادآور شد: امیدوارم بتوانیم ایستگاه سلامت، آخرین ایستگاه خط دو مترو مشهد را در سال آینده افتتاح کنیم تا کار خط دو را تمام کرده و با قدرت کار خط سه را آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد با اشاره به همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: قرارگاه خاتم خط دو و سه را برعهده دارد. قرارگاه خاتم در مشهد تمام توان خود را به کار گرفت تا امروز این ایستگاه و ۶ کیلومتر از خط سه مترو مشهد را در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسانیم. تمام کارها بومی انجام می‌شود و اتکا به تولید جوانان کشورمان باعث شده که بتوانیم کار بزرگی را در مشهد داشته باشیم.

کیامرز در مورد میزان هزینه‌کرد در خط دو، سه و چهار مترو مشهد عنوان کرد: تمام خط دو با نرخ قدیم حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان و با نرخ جدید حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان هزینه داشته است. در آینده نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی خط سه و خط چهار باید هزینه کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha