• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402122115319
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

روسای هیات‌های ورزشی به ورزش بانوان توجه جدی داشته باشند

روسای هیات‌های ورزشی به ورزش بانوان توجه جدی داشته باشند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از روسای هیات های ورزشی استان خواست به ورزش بانوان توجه جدی داشته باشند.

منوچهر حاتمی امروز (۲۱ اسفند) در نشست نواب بانوان هیات های ورزشی استان، بااشاره به جایگاه خوب ورزش بانوان در استان، اظهار کرد: در سال‌جاری برنامه های خوبی در ورزش بانوان استان برگزار شده است.

وی افزود: هرچند برنامه ها و اقدامات خوبی در حوزه ورزش همگانی در بخش بانوان در استان انجام شده، اما از آنجایی که ورزش همگانی سلامتی و نشاط را به جامعه هدیه می دهد و اهمیت زیادی دارد، باید توجه بیشتری به آن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در بین بانوان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: بانوان نقشی مهم و اساسی را در کانون خانواده ایفا می کنند، بنابراین سلامت آنها به معنای تزریق سلامتی و نشاط به دیگر اعضای خانواده است، لذا باید تلاش شود تا ورزش را در بین بانوان توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی توسعه ورزش همگانی در بین بانوان منجر به شناسایی و کشف استعدادهای جدیدی خواهد شد و می توانیم قهرمانان جدیدی را در بخش بانوان تربیت کنیم.

حاتمی در ادامه به فعالیت ۳۲ هزار بانوی ورزشکار دارای بیمه ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: هرچند خوشبختانه در بخش کمی وضعیت ورزش بانوان خوب است، اما از نظر کیفی هم باید تحولاتی بوجود آید تا مدال آوری بانوان ما افزایش پیدا کند.

این مسئول در ادامه با تاکید براینکه روسای هیات های ورزشی موظف به توجه به ورزش بانوان هستند، اعلام کرد: اگر هیاتی به ورزش بانوان توجهی نکرد، نواب بانوان باید این موضوع را به آنها متذکر شوند و ما هم از آنها حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: در حوزه آموزش هم به ارتقای دانش فنی مربیان و داوران استان بویژه در بخش بانوان نیاز جدی دیده می شود که باید مورد توجه نواب بانوان هیات های ورزشی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به فراهم بودن زمینه ها برای میزبانی رویدادهای ورزشی بخش بانوان در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی کوثر به عنوان یکی از منحصربفرد ترین مجموعه های ورزشی ویژه بانوان در کرمانشاه می تواند میزبان رویدادهای ورزشی مختلف در این بخش باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha