• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402122215644
  • خبرنگار : 50184

رئیس جدید هیات والیبال کرمانشاه انتخاب شد

رئیس جدید هیات والیبال کرمانشاه انتخاب شد

ایسنا/کرمانشاه با رای اعضای مجمع انتخابات هیات والیبال استان کرمانشاه، بهمن بوچانی به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات والیبال استان کرمانشاه، امروز(۲۲ اسفند) با حضور سرپرست فدراسیون و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد و بهمن بوچانی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع عباس امانی شهرک، بهمن بوچانی و سعید روشن بختی سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات والیبال استان بودند که سعید روشن بختی به نفع بهمن بوچانی از حضور در انتخابات انصراف داد. 

این مجمع ۲۸ عضو داشت که هر ۲۸ عضو در این مجمع حضور داشتند و پس از اینکه دو کاندیدا برنامه های خود را اعلام کردند، اعضاء رای خود را به صندوق انداختند. 

با شمارش آراء بهمن بوچانی توانست با کسب ۱۵ رای موافق از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای مدت چهار سال هدایت هیات والیبال استان را بدست بگیرد. عباس امانی شهرک دیگر کاندیدا هم ۱۲ رای کسب کرد و یک رای هم سفید بود. 

بهمن بوچانی پیش از شروع رای گیری درخصوص مهمترین برنامه هایش برای هیات والیبال استان، اظهار کرد: یکی از اولویت های ما افزایش دانش فنی مربیان است، چرا که اگر مربیان با دانشی نداشته باشیم، والیبالیست های قدرتمندی نخواهیم داشت. 

وی افزود: البته در حال حاضر ۱۰ مربی بین المللی، داورانی مطرح و بازیکنانی سرآمد و توانمند داریم که با کمک آنها می توانیم والیبال کرمانشاه را رشد و توسعه دهیم. 

رییس جدید هیات والیبال استان اضافه کرد: برگزاری مسابقات و لیگ منظم استانی در هر دو بخش بانوان و آقایان را هم در دستورکار خواهیم داشت. 

وی از برنامه ریزی برای همگانی کردن والیبال هم خبر داد و گفت: کمک گرفتن از نهادهایی مانند بسیج، دانشگاه ها، آموزش و پرورش و... از دیگر برنامه هایی خواهد بود که برای توسعه والیبال استان و رساندن آن به جایگاه واقعی گذشته اش مورد توجه قرار می دهیم. 

بوچانی به هم مرز بودن کرمانشاه با کشور عراق و لزوم بهره مندی از این ظرفیت برای کمک به رشد والیبال استان هم اشاره کرد و افزود: باتوجه به ارتباطات خوبی که با اقلیم کردستان داریم، تلاش خواهیم کرد تا اردوها، کارگاه های آموزشی و مسابقات مشترکی را با هم داشته باشیم‌. 

وی، تشکیل کمیته راهبردی هیات با حضور بزرگان و قهرمانان این رشته، توجه به استعدادیابی با سفر به دورترین نقاط استان و کمک گرفتن از پیشکسوتان را از دیگر برنامه های خود برای والیبال استان عنوان کرد. 

در پایان این مجمع، مهتاب رحمانی با کسب اکثریت آراء اعضا به عنوان نایب رئیس، عبدالرضا میرزاییان به عنوان خزانه دار و اکبر محمدی، بهزاد شهبازی و ثمین فلاحی به عنوان عضو هیات رئیسه هیات والیبال کرمانشاه انتخاب شدند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha