• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402122215766
  • خبرنگار : 50214

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

۳۱ تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»

۳۱ تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»

ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره ملی «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» با عنوان «سرو سرخ» ذیل برگزاری «کنگره بین‌المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت» در این استان خبر داد.

«محمد عشقی»  در این باره اظهار کرد: در راستای اهداف امدادی و ایثار امدادگران شهید و در راه اهداف والای انسانی و صلح اندیشانه، سه جشنواره هنری در بخش‌های «فیلم و نمایش رادیویی»، «شعر و داستان» و «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» در حاشیه کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

وی با بیان این که در بخش «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» دبیرخانه جشنواره به استان یزد واگذار و با عنوان «سرو سرخ» نام گذاری شده است، افزود: رشته‌های این جشنواره شامل خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و مجسمه‌سازی است.

عشقی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ را ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام و تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود در فضای مجازی ایتا به آیدی http://@shohada_emdadgar یا به پست الکترونیک http://shohadaye.emdadgar@gmail.com یا به آدرس دبیرخانه به نشانی؛ یزد - قاسم آباد - بلوار فردوسی - جمعیت هلال احمر استان یزد – ساختمان اداری طبقه دوم – واحد روابط عمومی – دبیرخانه کنگره شهدای امدادگر کدپستی: ۸۹۱۶۱۵۴۴۱۱ ارسال و همچنین جهت کسب اطلاعات  بیشتر نیز می‌توانید با شماره ۳۸۲۱۸۴۹۹-۰۳۵ دبیرخانه جشنواره، تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: نشان دادن ایثار و از خود گذشتگی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر در دوران هشت سال دفاع مقدس، سال‌های حضور رشادت‌گونه همه امدادگران از دست رفته در تمامی حوادث گوناگون مترقبه و غیر مترقبه و سالهای متمادی در  نگهداری از جان و مال و ناموس وطن عزیزشان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

عشقی همچنین عنوان کرد: از موضوعات این جشنواره می توان به فرهنگ سازی و آشنایی آحاد مردم از دریچه هنرهای تجسمی، پاسداشت از حضور داوطلبانه و فعال امدادگران شهید در زمان جنگ و تمامی حوادث ناگوار، امدادگران عاشق که با حضور بی وقفه خود در تمامی موقعیت‌های خطرناک بشری برای آرامش و صلح مردم سرزمین مادری شان از جان شیرین گذشتند، اشاره کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان نیز خاطرنشان کرد: این جشنواره در گام نخست خود تلاش دارد با مشارکت و الهام از توان هنرمندان کشور، راه ایثار و گذشت این دلیرمردان کمک رسان پشت صحنه‌ها را برای نسل‌های بعدی به یادگار بگذارد و فرهنگ عشق و دوستداری همنوع خود را در دل تک تک انسانها نهادینه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha