• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402122618139
  • خبرنگار : 50037

تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روزانه رزن در ایام نوروز

تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روزانه رزن در ایام نوروز

ایسنا/همدان رئیس شبکه بهداشت و درمان رزن از تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روزانه سطح این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

دکتر مجید موانیه‌ئی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده در سطح یک، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شهر دمق با توجه به جمعیت موجود سردرود در ایام نوروز فعال بوده و به صورت دو پزشکه ارائه خدمات خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از چهاردهم فرودین ماه مراکز خدمات جامع سلامت روزانه فعالیت‌های عادی خود را شروع خواهند کرد، افزود: در سطح دو نیز در ایام نوروز بیمارستان شهر رزن و اورژانس پیش بیمارستانی برای ارائه خدمات به شهروندان دارای فعالیت بوده و اگر نیاز به ویزیت پزشک متخصص و مداخله پزشک متخصص باشد طبق برنامه‌ریزی پزشکان متخصص اعم از پزشک داخلی، ارتوپد، زنان، اطفال و بیهوشی آنکال خواهند بود.

موانیه‌ئی با اشاره به اینکه کلینک تخصصی شهرستان رزن نیز از بعد از نوروز از پنجم فرودین دوباره فعال خواهد شد، خاطر نشان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ شهرستان هم در ایام تعطیلات نوروز به صورت ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات فعال بوده ضمن اینکه مرکز بهداشت شهرستان هر روز در قالب دو تیم در بحث بهداشت محیط پایش لازم را از سطح واحدهای مختلف سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروز انجام خواهد داد.

موانیه‌ئی همچنین از استقرار کانکس در ورودی شهر رزن خبر داد و گفت: روزانه تا پایان تعطیلات نوروز خدمات بهداشتی و درمانی لازم را همکاران مستقر در این کانکس به مسافران و همشهریان ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به شش پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهرستان‌های رزن و درگزین اضافه کرد: از این تعداد پایگاه‌ها تعداد چهار پایگاه به شهرستان رزن و دو پایگاه به شهرستان درگزین اختصاص دارد که این پایگاه‌ها نیز برای ارائه خدمات به همشهریان و مسافران در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha