• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402122618253
  • خبرنگار : 50635

استاندار:

ورود چهار میلیون نفر مسافر نوروزی به هرمزگان پیش‌بینی می‌شود

ورود چهار میلیون نفر مسافر نوروزی به هرمزگان پیش‌بینی می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به پیش‌بینی ورود حدود چهار میلیون نفر مسافر و گردشگر نوروزی به استان، گفت: با توجه به همزمانی ماه رمضان و نوروز، تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم و کنترل و تنظیم بازار استان اندیشیده شده است و آرد و مرغ منجمد نیز تامین می‌شود.

مهدی دوستی امروز (۲۶ اسفند ماه) در نشست ستاد تنظیم بازار که به‌صورت ویدیو کنفرانسی به ریاست محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری و با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و سایر مسؤولان کشوری برگزار شد، با اشاره به تسهیل دسترسی مردم به اقلام ضروری، اظهار کرد: روزانه در استان ۳۱ تن گوشت قرمز گرم و منجمد در حال توزیع است که پاسخگوی نیاز خواهد بود. برای تامین گوشت سفید نیز برنامه‌ریزی شده است که در روزهای پایان سال، روزانه سه تن گوشت ماهی با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار به‌صورت مستقیم عرضه شود.

راه‌اندازی ۱۹ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در هرمزگان

وی بیان کرد: در استان ۱۹ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا راه‌اندازی شد که چهار نمایشگاه در بندرعباس و ۱۵ نمایشگاه در سایر شهرستان‌های استان برپا شد تا روزانه اقلام مورد نیاز را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با تاکید بر تشکیل روزانه نشست‌های تنظیم بازار استان با هدف کنترل و نظارت بر بازار، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تاکنون افزون‌ بر ۴۴۴ پرونده تخلف بررسی و با متخلفان برخورد شده است.

او درباره تامین اقلام اساسی در استان و جزایر توضیح داد: برای جزایر با توجه به نگرانی‌ درباره شرایط آب و هوایی، ذخائر مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

وی با توجه‌ به پیش‌بینی ورود حدود چهار میلیون نفر مسافر به استان، تامین کسری روزانه آرد و مرغ منجمد را مطرح کرد که در جمع‌بندی پایانی این جلسه وبیناری توسط معاون اول رئیس جمهوری تاکید شد که با فوریت این دو قلم کالا تامین و به هرمزگان اختصاص داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha