• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۱:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122819518
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

تفکر بسیجی منبعث از سیره نبوی و سیره علوی است

تفکر بسیجی منبعث از سیره نبوی و سیره علوی است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان لرستان گفت: تفکر بسیجی منبعث از سیره نبوی و سیره علوی است.

علی نظری در این اجلاس که ۲۷ اسفندماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد بیان کرد: تفکر بسیجی منبعث از سیره نبوی و سیره علوی است.

نظری افزود: کسی که دارای تفکر بسیجی است براساس آموزه‌های قرآن کریم، وجود خود را همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در راه خدا انفاق می‌کند.

وی اظهار کرد: شهدا، وجود خود را در راه خدا انفاق کردند و این مصداق بارز تفکر بسیجی است.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: تفکر بسیجی که برآمده از قرآن کریم است به ما می‌آموزد همیشه در راه خدا انفاق کنیم و از خودخواهی و بُخل، به‌دور باشیم.

نظری بیان کرد: در تفکر بسیجی که الهام گرفته از قرآن کریم و نهج‌البلاغه شریف است در برابر دشمنان باید ایستادگی کرد و نباید به دشمن اعتماد کرد و هیچ‌گاه نباید اجازه داد دشمن در عرصه‌ها پیروز شود.

نظری خاطرنشان کرد: معیار بسیجی‌بودن عمل به تعالیم و آموزه‌های قرآن کریم، نهج‌البلاغه و ائمه اطهار علیهم‌السلام است.

وی تصریح کرد: براساس تفکر بسیجی در برابر دشمنان همواره باید ایستاد و شمشیر شرف‌آور را برافراشت و روز به روز قدرتمند شد.

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد: فردی که دارای تفکر بسیجی است در هر جایگاهی قرار دارد همه رفتارهایش براساس تعالیم قرآن کریم است.

این مسئول افزود: تفکر بسیجی الهام‌گرفته از قران کریم و نهج‌البلاغه شریف است و به همین علت، یک تفکر فرازمانی، فرامکانی و همیشگی است.

نظری تصریح کرد:‌ تفکر بسیجی یعنی ترجیح دادن منافع عمومی و منافع جامعه بر منافع فردی و شخصی؛ تفکر بسیجی یعنی مبارزه با فساد در همه ابعاد آن.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: الگوی تفکر بسیجی و سبک زندگی بسیجی شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که براساس تعالیم قرآن کریم و نهج البلاغه شریف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha