• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402122920252
  • خبرنگار : 50416

جشنواره شب‌های موسیقی تاک در ملایر برگزار می‌شود/ اجرای رایگان ویژه برنامه نوروز 

جشنواره شب‌های موسیقی تاک در ملایر برگزار می‌شود/ اجرای رایگان ویژه برنامه نوروز 

ایسنا/همدان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری شب‌های موسیقی تاک که در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر با حضور گروه‌های موسیقی استان‌های لرستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان برگزار خواهد شد، خبر داد.

فرشاد کشاورزیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره ۶ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

کشاورزیان خاطرنشان کرد: جدول زمان‌بندی جشنواره، اخبار و اطلاعات کنسرت‌ها، کارگاه‌های آموزشی و سایر موارد این رویداد فاخر فرهنگی هنری به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: اجراهای صحنه‌ای موسیقی، دومین نمایشگاه ساز، کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات شعر، موسیقی و ساز سازی، گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از جمله بخش‌های جشنواره است.

کشاورزیان از رونمایی پوستر جشنواره با حضور دبیر اجرایی جشنواره، مدیر آموزشگاه موسیقی همراز، طراح پوستر و جمعی از هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر نیز خبر داد.
اجرای رایگان ویژه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در بخش دیگری به اجرای ویژه برنامه‌ای شاد و متنوع با عنوان عیدانه شامل موسیقی،نمایش و مسابقه برای مردم ملایر اشاره و بیان کرد: گروه‌های هنری اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با مجوز و حمایت این اداره و همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر این برنامه را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه از ۴ تا ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود، افزود: این ویژه برنامه در تماشاخانه باران(خیابان سعدی، کوچه  شهید شیرزادی) و سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، شهرک ولیعصر، میدان قائم(عج) اجرا می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha