• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122920554
  • خبرنگار : 50616

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد

ایسنا/مازندران نوروزگاه شهرستان آمل با هدف استقبال از مسافران نوروزی و عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان در مسیرجاده ارتباطی تهران به مازندران در جاده هراز افتتاح شد.

این نوروزگاه که با حضور دستگاه‌های خدمات رسان ازجمله جمعیت هلال احمر، اورژانس اجتماعی ۱۲۳، میراث فرهنگی وصنایع دستی درکیلومتر ۱۰ جاده هراز جانمایی شده، با حضور زارعی فرماندارویژه شهرستان آمل و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

دبیرستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آمل در حاشیه افتتاح نوروزگاه در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا افزود: این نوروزگاه که در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مصوب و کمیته‌های امداد و نجات جاده‌ای آن در این نوروزگاه مستقر شدند.

مهدی بهمنی افزود: در این نوروزگاه، علاوه بر خدمات امدادی و فوریت‌های پزشکی اولیه، غرفه دوست‌دار کودک، بهداشتی و فرهنگی، برخی محصولات صنایع دستی شهرستان نیز به معرض تماشای مسافران نوروزی وجاده‌ای قرار داده می‌شود.

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد

وی به اهمیت راه اندازی این نوروزگاه درجاده هراز اشاره کرد و گفت، جاده هراز به عنوان یکی از جاده‌های مواصلاتی و پرتردد مازندران به پایتخت که کوتاه‌ترین مسیر ارتباطی به شمال نیز محسوب می‌شود، ضرورت ارائه خدمات به مسافران را نیز بیشتر کرده است.

دبیرستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آمل اضافه کرد: درکنار این نوروزگاه در روزهای آینده اکیپ نیروی انتظامی نیز حاضر خواهند شد تا علاوه بر امنیت جاده‌ای و ترافیکی نیز با نظم وانضباط خاصی پیگیری شود.

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد

بهمنی ادامه داد: امسال با توجه به حجم بالای تردد درجاده هراز و حجم بالای مسافران نوروزی، توقفگاه و خدمات بین راهی در جاده هراز برای اسکان اضطراری مسافران پیش‌بینی شده که در صورت نیاز به این امکان هدایت خواهند شد.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه شهرستان آمل نزدیک‌ترین شهر به تهران است و بسیاری از مسافران و رانندگان عبوری برای رسیدن به شمال کشور، جاده هراز را برای تردد انتخاب می‌کنند، فراهم کردن امکانات مورد نیاز وارائه خدمات رفاهی و تفریحی درطول مسیراین جاده امری مهم است که باید بیشتر به آن توجه و رسیدگی شود.

شهرستان آمل با بیش از ۴۳۰ هزار نفر جمعیت در میان شهرهای مرکزی مازندران واقع شده و از جنوب به استان تهران و از شمال به شهرستان محمودآباد و ساحل دریای خزر منتهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha