• چهارشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403010100281
  • خبرنگار : 50405

در پیام نوروزی استاندار مطرح شد

۱۴۰۲ به لحاظ اقتصادی سال خوبی برای خراسان رضوی بود

۱۴۰۲ به لحاظ اقتصادی سال خوبی برای خراسان رضوی بود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی خراسان رضوی در یک سال گذشته، گفت: سال ۱۴۰۲ بنا بر گزارشات مرکز آمار، از نظر افزایش سرمایه‌گذاری، کاهش نرخ بیکاری و افزایش صادرات سال خوبی برای استان بود.

یعقوبعلی نظری امروز اول فروردین در گفت‌وگوی نوروزی خود با مردم خراسان رضوی، اظهار کرد: ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات، الحمدلله با پیام رهبر انقلاب وارد سال ۱۴۰۳ شدیم. وظیفه دارم این تحول و تغییر در طبیعت را به همه هم‌استانی‌ها تبرک بگویم. ان‌شاءالله سال جدید پر از خیر و برکت برای کشورمان باشد.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ با تمام فرازونشیب‌ها گذشت و من وظیفه دارم به عنوان خدمتگزار مردم، از شما بابت مشکلات عذرخواهی کنم و در محضر تمام شما امیدوارم باشم امسال مشکلات را با همت شما و تلاش‌های مشترک مردم و مسئولین حل کنیم. سال ۱۴۰۲ شاهد بارش‌ نعمت‌های آسمانی به میزان خوبی بودیم و امیدواریم این طلیعه‌ای با خیر و برکت برای امسال باشد. یکی از نگرانی‌های جدی ما برای سال گذشته، تنش آبی خصوصا در تیرماه به علت اوج حضور زائران در مشهد بود، اما با عنایت الهی و همکاری مردم از آن نقطه عبور کردیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مشکلات دیگر نیز به صورت طبیعی در حوزه‌های مختلف اقتصاد و انرژی به وجود آمد و حتی اتفاقاتی که بعضا شاید آحاد مردم هم مطلع نشدند، اما با همکاری‌های صورت‌گرفته از تمام آن‌ها عبور کردیم. در مجموع از نظر ما سال ۱۴۰۲ با عنایت خداوند، و الطاف امام رضا (ع) و همت مردم به خوبی و سرافرازی به پایان رسید و باید با استفاده از تجارب اندوخته‌شده و همکاری مردم و عزم مسئولین، مشکلات باقی‌مانده را حل کنیم.

نظری با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی خراسان رضوی در یک سال گذشته، عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ بنا بر گزارشات مرکز آمار، از نظر افزایش سرمایه‌گذاری، کاهش نرخ بیکاری و افزایش صادرات سال خوبی برای استان بود و شاخص‌ها رو به بهبودی است و فرصت‌های خوبی برای جبران کاستی‌ها وجود دارد. در سال جدید باید در یک بازه زمانی کوتاه کمبود سرانه آموزشی، تخت‌های بیمارستانی و ورزشی را جبران و حداقل به میانگین کشوری برسانیم. ما در قالب مولدسازی، امکان اجرای پروژه‌ها را برای دستگاه‌ها فراهم کردیم و امیدواریم بتوانیم با سرعت در این مسیرها گام برداریم تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ما استانی زائرپذیر و مسیر ترانزیت به کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای همسایه هستیم و از فعالیت‌های معدنی گسترده‌ای نیز برخورداریم. شبکه جاده‌ای ما پاسخگوی این میزان تردد نیست و حتما باید حل این مشکل را دنبال کنیم و به این منظور نیاز به پشتیبانی عمومی مردم داریم‌.

استاندار خراسان رضوی در پایان بیان کرد: وظیفه دارم بابت تمام همراهی‌ها، پشتیبانی‌ها و تحمل‌ها در سال گذشته از مردم تشکر کنم و اطمینان بدهم با همان نگاه و اراده، سال جدید را آغاز می‌کنیم و بهتر از سال گذشته خدمتگزار شما هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha