• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403010501862
  • خبرنگار : 50649

شهردار شیراز مطرح کرد:

آماده‌باش شیراز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در باران

آماده‌باش شیراز برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در باران

ایسنا/فارس شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران فارس با تشریح ورود مسافران از مبادی مختلف از تمهیدات اسکان اضطراری مسافران نوروزی با توجه به بارش باران طی امروز و فردا خبر داد.

محمدحسن اسدی امروز، ۵ فروردین در جلسه ستاد مدیریت بحران فارس با تشریح وضعیت ورود مسافران نوروزی به شیراز، وضعیت مبادی ورودی‌های مختلف را تشریح و از تمهیدات شهرداری شیراز در آن‌ها با توجه به بارش باران و برودت هوا سخن گفت.

وی همچنین از آمادگی ستاد خدمات اجرایی سفر شهرداری شیراز در اسکان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش باران مسافرانی که در چادرهای شخصی اسکان پیدا کرده‌اند، در محل‌های پیش‌بینی‌شده شهرداری از جمله کمپ‌ها، سالن‌های ورزشی سرپوشیده و نمایشگاه بین‌المللی فارس، حسینیه ها و مساجد استقرار داده می‌شوند.

اسدی همچنین از هدایت هوشمند مسافرین از طریق سامانه ‌۱۳۷ و ارائه خدمات متنوع از طریق لایه‌های مختلف این سامانه به مسافران نوروزی خبر داد.

شهردار شیراز تصریح کرد: این قابلیت وجود دارد تا روزانه حدود ۷۰ هزار نفر مسافر در محل‌های اقامت موقت شهرداری شیراز اسکان داده شود و تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مسافران با بهره‌مندی از خدمات ستاد اجرایی خدمات سفر، سفری سلامت، ایمن و خاطره‌انگیز را در این کلان‌شهر ثبت کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۲۰:۳۱

در عصری که هواشناسی داره وضعیت هوا را اعلام میکنه یک عده خوش گذران کهنه به وضعیت جوی اعتنا میکنند نه هتلی و نه جایی رزرو میکنند نه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ میکنند فقط فکر مسافرت و تفریح هستند و ایجاد مشکل برای دیگران که جایی برای اینها پیدا کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۰۳:۳۸

به نظر من بهترین مسافرت اینه که چادر و سبد وپیکنیک نبردن هستش باید مسافر بره مسافر خانه و هتل اقامت کنه و از رستوران هم غذا بخره بخوره اینجوری بی دردسر هستش و راحت چه بارون باشه چه برف مسافر خیالش راحت انگار خونه خودشه راحت بره مسافر خونه بخوابه مسافرت که بری هتل یا مسافر خونه و غذا هم رستوران بخوری خیلی بهتره تو هر فصلی باشه به آدم خوش می گزره وهم یه نفعی اون هتل می بره و غیرو و هم مسافران راحت تر هستن ولی چادر زدن فقط واسه تو صحرا خوبه نه تو شهر اگه مسافرت تو صحرا باشه چادر و پکنیک عالیه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۱۳:۳۱

جالب بود $ البته دم شیرازی‌ها گرم که در این مواقع به فکر مسافرین هستند و حداکثر تلاش خودشون برای رفاه میهمانان نوروزی دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۱۵:۱۹

وقتی هواشناسی بارها ومکرر اعلام میکند وضعیت جویی و هوایی بارندگی شدید هست، هر آدم عاقلی هم باشد از خانه و کاشانه خود بیرون نمی زند