• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403010602410
  • منبع : نمایندگی گیلان

دادستان لنگرود:

جلساتی با محوریت شعار امسال در لنگرود برگزار می‌شود

جلساتی با محوریت شعار امسال در لنگرود برگزار می‌شود

ایسنا/گیلان دادستان شهرستان لنگرود از تشکیل جلسات فوق‌العاده قضایی - نظارتی و حمایتی با محوریت شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و گفت: این موضوع به بانک‌ها، اداره‌ها و نهادهای دولتی ابلاغ خواهد شد.

سید هاشم میرحسینی امروز (ششم فروردین ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نظر به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به ظرفیت‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی، دامپروری و ... شهرستان لنگرود و در راستای اجرای کامل و دقیق قوانین و مقررات ناظر بر حمایت از تولید و اشتغال و تسهیل پرداخت بدهی واحدهای تولیدی به بانک‌ها، اقدام عاجل و فوری اداره‌ها و نهادهای دولتی در ایفای وظایف قانونی و شناسایی راه‌های عملی و اجرایی برای جلب مشارکت مردمی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: در راستای کمک قوه قضائیه به تحقق هرچه بیشتر شعار سال و پیرو اقدامات انجام‌شده در سال گذشته، دادگستری لنگرود جلسات فوق‌العاده‌ای را در راستای نظارت و حمایت از «جهش تولید با مشارکت مردم» با هدف تحقق شعار سال برگزار خواهد کرد.

میرحسینی گفت: به بانک‌های این شهرستان، اداره‌ها و نهادهای دولتی دارای طرح تولیدی، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه تولید و متقاضیان ایجاد کارگاه‌ها و واحدهای تولید در شهرستان ابلاغ خواهد شد تا ضمن اجرای موازین و الزامات قانونی برای تحقق شعار سال در شهرستان، مشکلات و مسائل خود را برای بررسی به دادگستری اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود با بیان اینکه تلاش برای فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل قابل احیا و شناسایی واحدهای نیمه‌فعال نیازمند حمایت قضایی، در اولویت قرار دارد، افزود: در شرایط کنونی جامعه، تولید مایحتاج مورد نیاز شهروندان با مناسب‌ترین قیمت و تامین کالاهای اساسی مورد تاکید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha