• شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403011104668
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

برگزاری اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

برگزاری اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس قرارگاه جهادی کشور گفت: ۹۰۰ دانش آموز مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، در کلاس‌های اعتکاف علمی برای شرکت در آزمون سراسری شرکت کردند.

پرنیان در بازدید از کلاس‌های اعتکاف علمی در چابهار افزود: با توجه به سیلاب اخیر در مناطق جنوب سیستان وبلوچستان برگزاری کلاس‌های اعتکاف علمی در این مناطق یکی از نیازهای این منطقه بود.

پرنیان ادامه داد: باهماهنگی‌های گروه جهادی توانستیم اساتیدی از تهران وسایر شهرستان‌ها را برای تدریس برای دانش آموزان این خطه دعوت کنیم که نزدیک به ۵۰ نفر از اساتید و دبیران دروس مختلف تخصصی در این اعتکاف علمی حضور دارند.

وی ادامه داد: کلاس‌های اعتکاف علمی برای آمادگی هرچه بیشتر دانش اموزان برای شرکت در آزمون سراسری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز از آغاز فعالیت بیش از ۳۰۰ پایگاه اعتکاف علمی نوروزی دانش آموزان در مدارس متوسطه دوم شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا گفت:  با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری، ۱۶۰ پایگاه دخترانه و ۱۴۱ پایگاه پسرانه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: مهمترین رویکرد فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در ایام پیش رو، ارتقا کیفیت آموزشی و تمهید مقدمات در راستای ورود دانش آموزان به عرصه امتحانات پایانی و حصول نتایج مطلوب و درخورشأن فرزندانمان خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت‌ همایش‌های علمی، پنجشنبه‌های آموزشی و اعتکاف‌های نوروزی اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار دانش آموز متوسطه دوم در ۳۰۱ پایگاه اعتکاف نوروزی به مدت ۲۰ روز فعالیت‌های آموزشی و درسی خود را پیگیری خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آنچه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است آن است که در فرصت باقیمانده تا ایام امتحانات و کنکور سراسری همه حوزه‌ها و بخش‌ها، توان و ظرفیت‌های مختلف را برای ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان پای کار آورده و همه دست به دست هم داده تا اتفاق خوب و نویدبخشی رقم خورد.

بروشکی ادامه داد: از آنجایی که در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مفاد و مفاهیم و سر فصل‌های سند ۵ ساله توسعه شاخص های آموزشی و پرورشی و فضاها مصوب شد، یقیناً مبنای کار در دستگاه تعلیم و تربیت استان، محتوای مندرج در این سند خواهد بود و همه حوزه‌ها اعم از ستادی و صف باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha