• دوشنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403011305681
  • خبرنگار : 50660

بهره‌مندی بیش از ۱۴۱ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری

بهره‌مندی بیش از ۱۴۱ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۴۱ هزار و ۲۲۴ نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز استفاده کردند.

مسعود مثنوی شامگاه ۱۳ فروردین ماه  با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: همزمان با اجرای بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مسافرین نوروزی، از ۲۴اسفند الی ۱۳ فروردین ماه، ۲۱۰۶ نفر از داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمت رسانی به مردم در چهارمحال و بختیاری پای کار آمدند.

وی افزود: تاکنون ۳۶ هزار و ۴۳ مورد اطلاع رسانی در زمینه آگاهی دادن درباره نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر و همچنین راهنمایی مسافرین نوروزی به نقاط ایمن صورت گرفته است و همچنین ۲۰ هزار و ۵۷۷ نفر نیز به پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و ۱۹ هزار و ۹۱۵ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

مثنوی از مشارکت  ۱۰هزار و ۲۳۷نفری مسافران به غرفه‌های فرهنگی و خیمه نمازها خبرداد و افزود: ۴۷۲۳ نفر در طرح یاس شرکت کردند و همچنین سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای ۱۵هزار و ۹۱۸ نفر انجام شد

وی در ادامه از توزیع ۳۸۴۳بسته موادغذایی جهت افطار در بین مراجعه کنندگان‌ خبرداد و افزود: همچنین در راستای اجرای پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی) ۱۲۶۹۵ اصله نهال توزیع و غرس شد.

مثنوی با اشاره به خدمات امدادگران حمعیت هلال احمر در ایام نوروزی گفت: ایمن سازی ۲۷۷۷منطقه و اماکن تفریحی، پیشگیری‌ از بروز ۲۳۷۲ حادثه، ارائه ۳۵۶۳ خدمت امدادی و کمک های اولیه، ۸۵۶۱ مورد آموزش مهارت‌های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به مسافران‌ و گردشگران از دیگر خدمات ارائه شده در ایام نوروزی بود.

وی در پایان گفت: در مجموع برای اجرای طرح‌های مختلف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در چهارمحال‌و بختیاری، تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۲۲۴نفر  خدمت ارائه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha