• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403011406202
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:

باید با حفظ روحیه جهادی به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهیم

باید با حفظ روحیه جهادی به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهیم

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: باید با حفظ روحیه جهادی، حرکت رو به جلوی خود را ادامه داده و با همراهی و مشارکت کلیه دستگاه‌های متولی به توسعه استان کمک کنیم.

 دکتر مسلم حدیدی، امروز (۱۴ فروردین) در مراسم شروع سال کاری ۱۴۰۳ که با حضور پرسنل سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبیین شعار سال، رویکردهای اجرایی  سازمان را در این خصوص تشریح کرد.

وی با بیان اینکه با ارائه ایده های نو و کارهای خلاقانه حرکت رو به جلوی سازمان سرعت می‌گیرد، عنوان کرد: در سازمان جهاددانشگاهی استان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که با استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها و مشارکت بخش‌های مختلف جامعه می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد. 
 
وی با بیان اینکه همه اعضا در توسعه و بالندگی سازمان نقش دارند، گفت: در سال جاری با تکیه بر توانمندی اعضای سازمان و برنامه راهبردی تدوین شده شاهد موفقیت‌های چشمگیری خواهیم بود. 

وی با تاکید بر حفظ روحیه جهادی در سازمان، گفت: با این روحیه و نگرش خواهیم توانست موانع را از پیش رو برداشته و به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم. 
 
حدیدی به پررنگ شدن تعاملات سازمان جهاددانشگاهی با دستگاه‌های استانی و ملی هم اشاره و اظهار کرد: امروز در استان اعتماد خوبی به توانمندی‌های سازمان جهاددانشگاهی ایجاد شده و باید با انجام مطلوب ماموریت‌هایی که به ما سپرده می‌شود، ضمن حفظ این اعتماد، به رفع چالش‌ها و توسعه استان کمک کنیم. 
 
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در پایان برای همکاران سازمان آرزوی توفیق کرد و از آنها خواست با تلاش و جدیت بیشتر در سال کاری جدید به تحقق برنامه‌های تدوین شده کمک کنند. 
 
در این نشست معاونان سازمان جهاددانشگاهی استان هم به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال جاری حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha