• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403011406434
  • خبرنگار : 50134

تجمع مردم ارومیه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در سوریه

تجمع مردم ارومیه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در سوریه

ایسنا/آذربایجان غربی تجمع اعتراض آمیز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت چندتن از فرماندهان سپاه قدس در سوریه با حضور مسئولین و آحاد مختلف مردم ارومیه برگزار شد.

در این تجمع که بعدازظهر روز سه شنبه، ۱۴ فروردین ماه مردم ولایتمدار ارومیه با حضور در میدان انقلاب با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با عنوان مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، فتح قدس انتقام خون شهدای قدس خواهد بود و با سردادن شعارهای« مرگ بر آمریکا» ، « مرگ بر اسرائیل» ، «سپاه پاسداران حماییت می‌کنیم» ، «سپاه ما قهرمان/ خار چشم دشمنان» ، « شهادت زاهدی جنایت آمریکاست» و....انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند. 

تجمع مردم ارومیه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در سوریه

معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه در این مراسم افزود: حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان از قدرت دشمن نیست بلکه نشان از ناتوانی و زوال دشمن است و  زمان نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک خواهد کرد.

جوادی با اشاره به اینکه همه آزادگان جهان حقانیت آرمان‌های بلند مردم مسلمان ایران را با این جنایت خواهند فهمید، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی ۷۵ سال دروغ و نیرنگ و موهون بودن رژیم صهیونیستی را به ویژه برای مردم غرب روشن کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه اظهار کرد: امروز تصویر غلط رژیم صهیونیستی از هم پاشید و این دستاورد بسیار بزرگی است که به برکت خون شهدا بدست امد و این دستاورد نشان داد این خون شهدا خیبر شکن هستند و انقلاب و ملت ما با حربه خون به همه  فرعون‌های زمان مسلط خواهد شد و این وعده حتمی خداوند است و تخلف ناپذیر است.

وی با تاکید به اینکه ایران به اهدافی که در جبهه مقاومت دارد بزودی جامعه عمل خواهد پوشاند، خاطر نشان کرد: در ۴۶ سال گذشته فتوحات ملت ایران مثال زدنی است و همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

جوادی با اشاره به اینکه چند نکته باید در خصوص این حادثه باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: نباید برای انتقام و سیلی زدن به رژیم غاصب اسرائیل ازمسئولین شورای عالی امنیت ملی جلو افتاد، چرا که دشمن برای  اینکه از منجلاب فرو رفته در غزه نجات یابد این حمله را انجام داده است و با چنین اقدامات خصمانه می‌خواهد ملت ایران هیجانی و احساسی عمل کند تا رژیم کودک‌کش به هدفش برسد.

جوادی ادامه داد: از نیروهای امنیتی و نظامی درخواست می‌شود تدابیری انجام شود تا دشمن نتواند به راحتی سرمایه‌ها و سرداران ملی را از ما بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha