• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011506609
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

باید سازوکار مناسب برای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد طراحی شود

باید سازوکار مناسب برای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد طراحی شود

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز باید سازوکار مناسب برای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد طراحی شود.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در دیدار نوروزی با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان، با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، اظهار کرد: مدیر خوب یعنی مدیری که بتواند از ظرفیت‌های مردمی به نحو احسن استفاده کند.

وی بیان کرد: متأسفانه سیستم تربیتی و آموزشی ما، جوانان را برای تولید ثروت آموزش نمی‌دهد و گاهی جوانان دارای مدارک بالایی هستند اما توانایی تولید ثروت را ندارند و تنها به دنبال کار کارمندی هستند.

شعبانی‌موثقی بیان کرد: جوان ۲۵ سال باید توانایی تولید ثروت داشته باشد و ما هم در آموزش و پرورش و سپس در دانشگاه جوانان را به سمت رشته‌هایی که می‌توانند تولید ثروت داشته باشند، سوق دهیم.

وی با اشاره به نگاه شهید بهشتی در اوایل انقلاب در عرصه اقتصاد که حرکت بر محور مردم بود، تأکید کرد: اگر قانون اساسی را به درستی اجرا کنیم بسیاری از مشکلات در کشور حل می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: با سازوکار غلط، نمی‌توان به یک هدف درست دست پیدا کرد و امروز باید سازوکار مناسب برای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد طراحی شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات چهار ماه گذشته در این دانشگاه گفت:‌ ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی با توجه به محورهای سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی این دانشگاه و با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی در کشور برگزار شد و این دانشگاه به‌عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌ها در استان همدان توانست در این ارزیابی از رتبه هفت به رتبه پنج ارتقاء پیدا کند.

غلامرضا خاکساری با اشاره به اینکه هم‌اکنون نزدیک به ۱۷ هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مشغول به تحصیل هستند، گفت: تصویب و عملیاتی شدن دانشکده مهارت و کارآفرینی، تصویب دانشکدگان جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ و تمدن از سوی سازمان مرکزی دانشگاه و تدوین پروپوزال مدارس عالی کسب‌وکار و آموزش زبان‌های خارجی از جمله اقدام‌های صورت چند ماه اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در راستای مهارت‌آفرینی دانش‌آموختگان این دانشگاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha