• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011607637
  • خبرنگار : 50194

/طوفان رمضان/

 آمریکا در سبوعیت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها نقش موثری دارد

 آمریکا در سبوعیت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها نقش موثری دارد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور گفت: آمریکا در سبوعیت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها نقش موثری دارد.

حجت الاسلام یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و هم چنین حمله به ساختمان کنسولگری ایران و شهادت جمعی از پاسداران کشور اظهار کرد: به گفته قرآن مجید، شدیدترین و خبیث‌ترین دشمنان برای مسلمان ها یهود است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور با اشاره به اینکه امپراتوری رسانه در دست صهیونیست‌هاست، خاطرنشان کرد: چرا که آن‌ها با تبلیغات خودشان توانستند این ضعف را بپوشانند و همیشه خودشان را قوی جلوه دهند اما با عملیات طوفان الاقصی حماس، هیمنه پوشالی آن‌ها برای همه جهانیان مشخص شده است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه نقش آمریکا در این ددمنشی و سبوعیت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها یک نقش موثر است، گفت: همه این توطئه‌ها با مدیریت آمریکا انجام می‌شود چرا که اگر آمریکا سلاح و امکانات نظامی برای صهیونیست ها ارسال نکند، حماس می‌تواند در کمترین زمان ممکن نابودی اسرائیل را در جهان رقم بزند و متاسفانه بعضی از حکام و پادشاهان جهان اسلام با حمایت خودشان از قبیل ارسال نفت، منابع سوختی، غذا و معاملات اقتصادی و سیاسی که با صهیونیست‌ها دارند مزید بر این علت شده است که صهیونیست‌ها را در مقابل مردم مظلوم غزه و فلسطین اما صبور و مقاوم، جری‌تر کند.

وی ادامه داد: یقیناً این حکام و پادشاهان بی‌خاصیت عرب و جهان اسلام در گناه ریخته شدن خون مردم مظلوم فلسطین و کودک کشی در غزه با صهیونیست‌ها شریک خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور افزود: اگر خوی استکباری آمریکا و حمایت آمریکا نسبت به ددمنشی رژیم صهیونیستی نباشد و وتوی ظالمانه تمام قواعد بین‌المللی به نفع اسرائیل و هم چنین حلقه به گوش بودن اکثر کشورهای جهان از آمریکای جنایتکار و متکبر نباشد، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این همه سبوعیت و حیوانیت از خودش نشان دهد و تمام قواعد جهانی را زیر پا بگذارد و نسبت به هیچ‌کس و هیچ کشوری پاسخگو نباشد.

یوسفی این اقدام ظالمانه و وحشیگرایانه را محکوم کرد و از همه آحاد جامعه جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha