• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403011607720
  • خبرنگار : 50692

حمله به کنسولگری ایران از وحشت رژیم صهیونیستی بود/ دعوت از مردم قشم برای شرکت در راهپیمایی

حمله به کنسولگری ایران از وحشت رژیم صهیونیستی بود/ دعوت از مردم قشم برای شرکت در راهپیمایی

ایسنا/هرمزگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: اقدام شنیع در حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه و شهادت چند تن از سرداران و پاسداران سپاه، نشأت گرفته از ترس و وحشت رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت امیری کیا امروز ۱۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: اینک رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال فروپاشی است و سردمداران متجاوز آن در امواج تباهی که به دست های پلید خود ایجاد کرده‌اند، گرفتار شده‌اند.

وی افزود: اقدام شنیع در حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه و شهادت چند تن از سرداران و پاسداران سپاه، نشأت گرفته از ترس و وحشت رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت و توان نظامی و راهبردی نیروهای انقلابی این مرز و بوم و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم بیان کرد: فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین به وقوع می‌پیوندد، در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از زبان و دهان صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان بلند خواهد شد و رهایی فلسطین را نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه به عنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند کرد.

امیری کیا اذعان داشت: سپاه ناحیه قشم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مقاومت و شهدای راه آزادی قدس خصوصا سیدالشهدای مقاومت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه، از عموم مردم عزیز جزیره قشم دعوت می‌نماید که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مد ظله العالی، همراه با مردم سراسر کشور و همگام با آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کرده و ضمن محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر قدس، حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین و غزه اعلام نمایند. به این امید که ان شاءالله به زودی با نابودی رژیم جعلی صهیونیستی، دوشادوش هم در مسجد الاقصی نماز بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha