• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403011707896
  • خبرنگار : 50405

/طوفان رمضان/

حضور مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس امسال کوبنده‌تر از سال‌های گذشته

حضور مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس امسال کوبنده‌تر از سال‌های گذشته

ایسنا/خراسان رضوی راهپیمایی روز قدس در مشهد، به‌مانند دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

مردم مشهد صبح امروز ۱۷ فروردین مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین و آزادی قدس اشغالی اعلام کردند و انزجار خود را از رژیم جلاد صهیونیستی که حالا منفورتر از همیشه است، فریاد زدند.

این راهپیمایی از میدان ۱۵ خرداد آغاز و در انتها به حرم مطهر رضوی(ع) ختم می‌شود. مردم حاضر در این مراسم ضمن محکومیت جنایات شش ماهه اسرائیل در غزه و خصوصا حملات به مراکز درمانی، حمله چند روز پیش رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کردند.

مردم انقلابی مشهد با در دست‌ داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله و همچنین تصاویری از حضرت امام، رهبر انقلاب، شهید سلیمانی و شهدای حمله به کنسولگری، شعارهایی را در انزجار از رژیم صهیونیستی سر می دهند.

جنایات اسرائیل در غزه که حالا از شش ماه عبور کرده و منجر به شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی شده است، باعث شده امسال مردم پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس حاضر شده و از مجامع بین‌المللی بخواهند به انفعال خود در قبال جنگ غزه و کشتار روزانه بیش از ۱۵۰ انسان مظلوم در این باریکه پایان دهند.

راهپیمایان بر بی‌توجهی اسرائیل به تمام قوانین جنگ و قواعد بین‌المللی تاکید دارند و خواستار اتحاد کشورهای جهان و مجامع بین‌الملل برای مقابله با رژیم صهیونیستی هستند.

همچنین جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در اعتراض به حملات اسرائیل به مراکز درمانی، با روپوش سفید در این راهپیمایی حاضر شده اند.

برپایی غرفه‌هایی به منظور تبیین وضعیت غزه برای کودکان و نوجوانان و همچنین همخوانی سرود توسط نوجوانان دهه هشتادی و کودکان دهه نودی از جمله دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد است.

در پایان راهپیمایان با ورود به حرم مطهر رضوی و حمایت از قطعنامه پایانی این مراسم، در نماز جمعه شرکت می‌کنند.
سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در مشهد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha