• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403011707982
  • خبرنگار : 50042

/طوفان رمضان/

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت: روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت: روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت در حاشیه راهپیمایی روز قدس اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بشر است، گفت: به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین، روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

احمد پورکاظمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه روز جهانی قدس، نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات رژیم اشغالگر قدس است، اظهار کرد: روز قدس، نماد حق طلبی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی با مستکبران جهان بالاخص رژیم غاصب اسرائیل است که توسط معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت افزود: پس از گذشت بیش از ۶ ماه از نسل‌کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه این جنایات در شرایطی ادامه دارد که قریب به ۳۳ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و آمارهای تکان‌دهنده از گرسنگی و قحطی کودکان غزه، ویرانی و رقم خوردن فجایعی در بیمارستان‌ها، نقض آشکار حقوق بشر است که بی‌تردید تبعات سنگین و پشیمان‌کننده‌ای را برای این رژیم جنایتکار به همراه دارد.

پورکاظمی با محکوم کردن حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران و مستشاران نظامی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با حمله بزدلانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال دشمنان بزدل برای جبران شکست‌های پی در پی دارد و بار دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین، روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است، تصریح کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان امروز با حضور خود در این راهپیمایی عظیم علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود را از تجاوزگران رژیم صهیونیستی که همواره مورد حمایت استکبار جهانخوار و آمریکا است، اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha