• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011808836
  • خبرنگار : 71951

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران:

در طول دولت سیزدهم ۴۲۰ واحد راکد در استان تهران به چرخه تولید بازگشتند

در طول دولت سیزدهم ۴۲۰ واحد راکد در استان تهران به چرخه تولید بازگشتند

ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از احیاء واحدهای راکد و غیر فعال گفت: در طول دولت سیزدهم ۴۲۰ واحد راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند که در مجموع منجر به اشتغال‌زایی برای ۲۶۰۰ نفر شده است.

«سعید صادقی» مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد و بیان کرد: طی دو سال گذشته تعداد ۴۲۰ واحد راکد در استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند که از این تعداد ۱۶۵ واحد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر بودند که توانستیم فرصت شغلی جدید برای بیش از ۲۶۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۴۰۰۰ میلیارد ریال فراهم کنیم.

صادقی در ادامه اضافه کرد: بازگرداندن هر واحد اقتصادی نقش اساسی در رونق تولید و چرخه اقتصادی استان دارد که یکی از ماموریت‌های مهم شرکت شهرک های صنعتی در روند فعالیت‌ها و رونق آنها با پیگیری در سطوح مختلف و تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اظهار کرد: سال جاری احیا ۱۸۰ واحد راکد در سطح استان تهران هدفگذاری شده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت احیاء فرصت‌های مختلف سرمایه گذاری یادآور شد: افزایش ظرفیت تولید واحدهای فعالی که زیر ظرفیت فعالیت می‌کنند از دیگر برنامه‌های عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران است که طی دو سال گذشته از مجموع ۲۴۸۹ واحد تولیدی، تعداد ۹۸۰ واحد تولیدی در نتیجه انجام خدمات کلینیکی حوزه معاونت صنایع کوچک در زمینه شناسایی نیاز و عارضه یابی واحدهای صنعتی با استفاده از توان فنی مشاورین سامانه eservice، افزایش ظرفیت تولید یافتند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی تهران بیان کرد: به ثمر رسیدن هر فرصت سرمایه‌گذاری تاثیرات بسیاری در حوزه‌های رونق تولید، اشتغال‌زایی، افزایش درآمد، رفاه اجتماعی، کاهش تهدیدات و چالش‌های اجتماعی و تولید سرمایه‌های اجتماعی دارد که باید با نگاه مسئول پذیری و شجاعت در تصمیم‌سازی‌ها آنها را به نتیجه رساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha