• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403012010216
  • خبرنگار : 50006

امام جمعه اهر:

مردم ایران با روحیه وحدت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

مردم ایران با روحیه وحدت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: مردم ایران اسلامی در همه مسائل اجتماعی، سیاسی و… کشور با اتحاد و وحدت عمل کرده‌اند و در مسائل سیاسی کشور نیز درخشان بوده‌اند. 

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده در جشن گلریزان شهرستان اهر، افزود: مردم ایران در مسائل سیاسی کشور مانند انتخابات و روز جهانی قدس با وحدت و همبستگی حاضر شدند و بار دیگر روحیه وحدت، نوع دوستی و پیوند دینی را نشان دادند و اقتدار و سربلندی کشور را به رخ جهانیان کشیدند. 

وی با اشاره به برگزاری پرشور جشن گلریزان در شهرستان اهر، گفت: خیرین یا آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نه تنها دل زندانیان بلکه دل خانواده‌ها و اطرافیان این زندانیان را نیز خوشحال کرده و خیرین ثواب دنیا و آخرت خود را تضمین می‌کنند.

وی همچنین مردم منطقه ارسباران و شهرستان اهر را دلسوز، وفادار و مهربان نسبت به همنوعان خود اعلام کرد و افزود: مردم مهربان و نیکوکار این خطه غیر از کمک در جشن گلریزان در بیشتر مراسمات خیرخواهانه شرکت دارند و سال جاری نیز ۱۳۵ فقره جهیزیه با کمک خیرین این شهرستان فراهم شده است که در چند روز گذشته ۳۵ فقره جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی توزیع شد و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. 

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولان زندان اهر گفت: در حال حاضر با تلاش مسئولان ذیربط این زندان به مرکز تربیتی تبدیل شده است.

ایثار خیرین اهری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستودنی است

فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم ایثار خیرین را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی ستودنی برشمرد. 

ابوالفضل غنی زاده با اشاره به قدرت رسانه‌ها در جلب نظر مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه، گفت: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار، نیکوکاری و کمک به نیازمندان بیشتر تلاش کنند چرا که تنها با کمک به دیگران است که موجبات خوشحالی خانواده‌ها و مردم فراهم خواهد شد. 

وی در ادامه ضمن انتقاد از برگزاری مراسمات پرخرج در ترحیم و غیره که از سنت‌های گذشتگان می‌باشد گفت: ایثار و از خود گذشتگی در راه خدا و ارزش‌های انسانی می‌تواند بزرگترین احسان برای خوشحالی مردم باشد. 

غنی زاده همچنین به رشادت‌ها، دلیری‌ها و از جان گذشتگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی با ایثار جان و دفاع از مظلوم برای همیشه در دل مسلمانان جهان زنده ماند و ما نیز باید راه این شهید را ادامه دهیم، چرا که هر اندازه در راه ارزش‌های انسانی و الهی ایثار کنیم در بین مردم با ارزش تر خواهیم بود. 

وی، ایثار و نیت الهی را رمز نجات و راهگشای بسیاری از مشکلات ارادی و غیر ارادی در کشورها برشمرد و افزود: در هر خانه‌ای که نیت الهی و ایثار حکمفرما باشد ارزش‌ها و سرمایه‌های اجتماعی نیز بیشتر خواهد شد و مردم آن دوره موفق‌ترین انسان‌ها خواهند بود. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha