• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403012111181
  • منبع : شهرداری تهران

افزایش ۵۰ درصدی تماس‌ با ۱۳۷ پلاس برای کاشت نهال در سال گذشته

افزایش ۵۰ درصدی تماس‌ با ۱۳۷ پلاس برای کاشت نهال در سال گذشته

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) از افزایش ۵۰ درصدی تماس‌های شهروندان با این سامانه برای کاشت نهال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی وحدت‌کار با اشاره به فعالیت سامانه +۱۳۷ در تعطیلات ابتدای سال جاری و ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به نوع خدمت‌رسانی سامانه +۱۳۷ به عموم مردم و الزام و تلاش مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان از طریق این درگاه ارتباطی، کارشناسان ثبت پیام سامانه در تعطیلات نوروز همچون دیگر ایام سال به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌ها و پیام‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف خدمات شهری  و پیگیری آن بودند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی بیش از ۳۵ هزار تماس از سوی شهروندان در سامانه +۱۳۷ ثبت شد، افزود: بیشتر تماس‌های شهروندان محترم در حوزه ارائه انواع خدمات شهری و محیطی بود و البته بخشی از پیام‌ها و تماس‌های شهروندان هم مربوط به آلودگی‌های صوتی و ساخت و سازهای غیر مجاز می‌شد که پیگیری پیام‌ها تا حصول به نتیجه هم به سرعت از سوی عوامل اجرایی انجام می‌شد.

رئیس مرکز سامانه +۱۳۷ روزهای پنجم فروردین و دهم فروردین را به ترتیب به عنوان بیشترین و کمترین میزان ثبت پیام و تماس روزانه از سوی شهروندان عنوان کرد و گفت: با متناسب کردن شیفت‌های ثبت پیام و بازخورد پیام و همچنین پیگیری مواردی که از اهمیت بیشتری برخوردار بود ایام تعطیلات آرامی در سامانه +۱۳۷ سپری شد.

وحدت‌کار در ادامه به پویش درختکاری که از اسفند سال گذشته تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه داشت اشاره کرد و با بیان اینکه پویش درختکاری برای مدیریت کلان شهری به جهت افزایش بهبود کیفی فضای سبز و محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار بود، اظهار کرد: با عنایت به اینکه شهروندان مشارکت‌کننده در این پویش باید درخواست‌های خود را برای دریافت و کاشت نهال در سامانه +۱۳۷ ثبت می‌کردند، نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش بیش از ۵۰ درصدی مشارکت شهروندان در این خصوص بودیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۵ هزار و ۱۰۰ پیام از شهروندان برای دریافت نهال و کاشت آن در منازل و معابر داشتیم اما این آمار از ابتدای اسفند تا ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۸ هزار پیام ثبت‌شده و اقدام‌ شده بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، رئیس مرکز سامانه +۱۳۷ در خاتمه از برنامه ‌تحولی در این سامانه به جهت ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان نام برد و افزود: در سال جاری برنامه‌های مختلفی برای بهبود وضعیت ثبت پیام شهروندان و اجرایی شدن آن داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha