• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403012111506
  • خبرنگار : 50176

با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد لرستان؛

علی فتح‌الهی پیشکسوت قرآنی لرستان تجلیل شد

علی فتح‌الهی پیشکسوت قرآنی لرستان تجلیل شد

ایسنا/لرستان آیین تجلیل از علی فتح‌الهی، پیشکسوت و چهره‌ قرآنی لرستان با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد لرستان، خبرگزاری ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

با مشارکت جهاد دانشگاهی لرستان، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آیین تجلیل از علی فتح‌الهی، از اساتید و چهره‌های قرآنی لرستان برگزار شد.

در این برنامه که عصر سه‌‎شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه با حضور فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان، محمد لروند، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی لرستان، مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام مرادی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی لرستان، حجت‌الاسلام بیرانوند، نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام هادی گراوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، مسئولان، اساتید و پیشکسوتان حوزه قرآن و عترت برگزار شد، از علی فتح‌الهی، پیشکسوت قرآنی استان لرستان تجلیل شد.

در بخشی از این برنامه که در منزل استاد علی فتح‌الهی برگزار شد و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد لرستان از جمله قاسم صحرایی و مسعود سپهوند و چند تن از پیرغلامان و مداحان لرستانی از جمله محمدحسین میرزایی و حجت‌اله یوسفی نیز حضور داشتند، قاریان ممتاز لرستان از جمله صادقی و وحید کرمی، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

در ادامه این مراسم مسلم رضایی‌پور، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان و از مداحان لرستانی به مداحی پرداخت و در ادامه هدایایی معنوی از سوی بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان به استاد علی فتح‌الهی اعطا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha