• جمعه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403012412303
  • خبرنگار : 50377

مدیرکل منابع طبیعی مازندران خبرداد

بازداشت ۹ متخلف طی ۴۸ ساعت گذشته در منابع طبیعی مازندران

بازداشت ۹ متخلف طی ۴۸ ساعت گذشته در منابع طبیعی مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کردیم در صورت هرگونه دست درازی و تخلف در منابع طبیعی با متخلفان برخورد جدی می‌شود و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند، گفت: در موضوع شرکت چوب رهاسان نکا، دادستان شهرستان نکا ۳ نفر از ماموران منابع طبیعی را احضار کرد و با قرار وثیقه آزاد شدند تا تحقیقات کامل انجام شود.

سید علی علوی شامگاه ۲۳ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در صیانت از حقوق منابع طبیعی و جنگل‌ها با احدی تعارف نداریم و قبل از ورود دستگاه‌های امنیتی و قضایی خودمان پیش قدم می‌شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه در دی ماه سال گذشته خودمان حراست و بازرسی اداره کل منابع طبیعی را مأمور بررسی تخلف شرکت چوب رهاسان معرفی کردیم، تصریح کرد: برخی چوب‌های موجود در این شرکت بدون مجوز و قاچاق بوده؛ در واقع چوب‌های توقیفی با برگزاری مزایده به فروش می‌رسند.

علوی افزود: خودمان وارد شدیم و چوب‌ها را خودمان شناسایی کردیم و به دستگاه قضایی و امنیتی معرفی کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران با قدردانی از اینکه دستگاه قضایی با منابع طبیعی همراه است، خاطرنشان کرد: منابع طبیعی در معرفی متخلفان با کسی تعارف ندارد.

این مسئول در خصوص شناسایی و دستگیری قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر که ۲۲ فروردین به قطع ۷۰ درخت پرداختند، گفت: تاکنون ۶ نفر از متخلفان منابع طبیعی که طی روزهای اخیر در جنگل‌های بهشهر اقدام به قطع ۷۰ اصلحه درخت توسکا کردند در حال حاضر در بازداشت بسر می‌برند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۱۲:۲۹

سلام با همین رویه متاسفانه الان هم جنگلی نمونده من خودم هر روز صبح برای ورزش میرم جا ده عباس آباد صدای طبر واره برقی میاد از هر پنچ درخت یکی رو زدن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۱۲:۳۹

چرا قانون برای تمامی متخلفان و مجرمان سخت نمیگیرد که کسی راحت جرأت نکنه که تخلف کند که اگه قانون و مجری باهم اتحاد داشته باشند و قانون درست اجرا شود مطمئناً متخلف جرأت تخلف را ندارد.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۱۳:۰۴

یادتان باشد قطع هر درخت‌ برابر است با قطع یک نفس پس خودمان نفس خودمان را قطع نکنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۲۴ ۲۰:۰۶

من از قضات محترم پرونده خواهش می کنم آن متخلفین که درختان توسکانی کنار جاده را بی دلیل قطع کرده و توی جاده انداخته و در واقع قطع طریق کرده اند به دو جرم محکوم و حکم را بر آنان جاری کنند. ۱- جرم قطع درختان جنگل ۲- ایجاد راهبندان و قطع عبور و مرور مردم.