• دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012714870
  • خبرنگار : 50444

زنگ «انتقام سخت» در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

زنگ «انتقام سخت» در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

ایسنا/خراسان شمالی زنگ «انتقام سخت» در مدارس خراسان شمالی به صدا درآمد.

آیین نواختن «زنگ انتقام سخت و تنبیه متجاوز» امروز در مدارسی از هفت شهرستان استان با حضور دانش‌آموزان و مسؤولان استانی و شهرستانی در دبیرستان دخترانه شرافت بجنورد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم، با اشاره به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی گفت: بیش از ۷۰ سال است، سرزمین فلسطین عرصه وحشیگری اشغالگران قدس شریف شده است.

ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه شهادت جمع کثیری از کودکان و نوجوانان در غزه، سند روشن نسل‌کشی و عناد صهیونیست‌ها با انسانیت و ارزش‌های اخلاقی است، اظهار کرد: همه این جنایت‌ها در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر و رسانه‌های پر سر و صدای غربی رخ می‌دهد، اما سکوت مرگبار حامیان رژیم صهیونیستی، موید کشتار ساکنان و صاحبان سرزمین فلسطین است.

وی بیان کرد: کشورهای غربی به قوانینی که خودشان وضع کرده‌اند هم پایبند نیستند و با تفسیر آن‌ها مطابق سیاست‌های خود زمینه تجاوز و تعدی رژیم صهیونیستی از جمله حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان پاسخ تنبیهی به حمله این رژیم جعلی به اماکن دیپلماتیک کشورمان را حق طبیعی و قانونی برای دفاع از حریم میهنی دانست و گفت: آنچه بامداد ۲۶ فروردین رخ داد، سیلی سخت مردم ایران به اشتباه راهبردی صهیونیست‌ها بود، اشتباهی که اگر تکرار شود، واکنش ما در برابر آن حتما سخت‌تر و شدیدتر است.

اکبری با تقدیر از دلاورمردی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلام، غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و جان بر کفان نیروی انتظامی و همه مدافعان آرامش و امنیت این مرز و بوم، مردم ایران را حامیان مقتدر نیروهای مسلح دانست.

در پایان این مراسم، زنگ انتقام سخت با هدف حمایت از پاسخ تنبیهی به رژیم اشغالگر قدس به صدا درآمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha