• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403012815647
  • خبرنگار : 50136

مدیر شرکت نفت منطقه ارومیه:

وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی در انبارهای منطقه ارومیه مطلوب است

وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی در انبارهای منطقه ارومیه مطلوب است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین در منطقه ارومیه به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسید.

احمد مجرد در گفت و گو با ایسنا ضمن ابراز خرسندی از روند عادی سوخت‌رسانی مستمر و بدون وقفه در سطح منطقه از توزیع روزانه بالغ بر ۲ میلیون ۳۰۰ هزار لیتر بنزین از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از بامداد روز حمله متقابل و افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، در طول یک روز بالغ بر ۴ میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه به مصرف رسید.

مجرد از مطلوبیت وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی منطقه خبرداد و افزود: به شهروندان این اطمینان خاطر را می‌دهیم با ذخیره‌سازی مناسب، در حوزه توزیع سوخت به دوردست‌ترین نقاط و روستاهای صعب‌العبور نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و همه تلاش کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطفه ارومیه برای توزیع انواع فرآورده های نفتی به نحو احسن در حال انجام است.

وی در رابطه با روند افزایشی و چشمگیر مصرف بنزین خاطرنشان کرد: هموطنان می‌ توانند با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای عملیاتی و بازرسی منطقه ارومیه به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان با کنترل های روتین و نامحسوس از ۱۶۸ باب جایگاه‌های عرضه سوخت سطح منطقه فرایند تامین و توزیع مطلوب سوخت را کنترل می‌کنند.

مجرد با بیان اینکه جلب رضایت مشتریان از اولویت‌های مهم شرکت ملی پخش به شمار می‌آید، تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق شماره تماس‌های ۳۳۴۵۰۶۶۰-۰۴۴پیام‌گیر منطقه و ۰۹۶۲۷ سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha