• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012916516
  • خبرنگار : 50444

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی:

رعایت عفاف و حجاب در جامعه نیازمند پیوست رسانه‌ای است

رعایت عفاف و حجاب در جامعه نیازمند پیوست رسانه‌ای است

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه نیازمند پیوست رسانه‌ای و توجه به اقدامات فرهنگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (۲۹ فروردین ماه) در سخنرانی به‌مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: بر همه ما واجب است که برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم و همه نهادهای فرهنگی باید پشتیبان این موضوع باشند. سپاه و بسیج نیز برای رعایت حجاب در جامعه کمک حال سایر دستگاه‌ها باشند و حرکتی جمعی در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد: تلاش کشورهای بیگانه علیه عفاف و حجاب، نوعی حمله به فرهنگ محسوب می‌شود که از جنگ سنتی پیچیده‌تر است. بنابراین باید کار ایجابی به کار عملی پیوند بخورد و رسانه‌ها پیوست‌های رسانه‌ای مورد نیاز برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه را تدوین و اجرا کنند.

امام جمعه بجنورد همچنین به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط نیروهای نظامی به‌ویژه سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: این اقدام چند پیام به دنبال داشت که نخستین آن‌ها، تدبیر و شجاعت رهبر انقلاب است.

وی اظهار کرد: در زمان پهلوی اگر کل ایران نیز اشغال می‌شد، شاه مملکت حتی به آن اعتراض هم نمی‌کرد؛ اما امروز کنسولگری ما را در کشور دیگر مورد هدف قرار دادند و در مقابل نیز ما پاسخ آن‌ها را با بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا و عملیات موشکی دادیم.

وی به ناتوانی سایر کشورها و ادعاهای پوچ آن‌ها اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰ کشور تلاش کردند که موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به مناطق رژیم صهیونیستی نرسد که از جمله آن‌ها می‌توان به آمریکا، انگلیس و فرانسه اشاره کرد، اما موفق نشدند. این کشورها ادعا می‌کردند پیشرفته‌ترین تجهیزات پدافندی را دارند که همه تهدیدها را خنثی می‌کند؛ اما شاهد این بودیم که موشک‌های ایران به اهداف خود رسیدند و دل امت مسلمان به‌ویژه مظلومان غزه را شاد کردند.

نوری به رخ کشیده شدن قدرت کشورمان به دنیا را دیگر پیام این تنبیه رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران اعلام کرد و افزود: خیلی از کشورها به‌دنبال این بودند که ایران اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی انجام ندهد، اما ایران کم نیاورد، کوتاه نیامد و در این عملیات پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: قدرت ایران به‌حدی است که وقتی رژیم صهیونیستی خودش می‌گوید که می‌خواهد پاسخ ما را بدهد آمریکا این اجازه را به آن نمی‌دهد، چراکه می‌گوید زورشان به ما نمی‌رسد.

وی در پایان به آمادگی نیروهای مسلح و ارتش در استان اشاره واضافه کرد: باید تلاش کنیم مردم ویژگی شهدا به‌ویژه شهدای این استان در ارتش را بدانند و پیروی مسیر آن‌ها باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha