• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403013117867
  • خبرنگار : 50963

امام جمعه بوشهر: رژیم صهیونیستی دچار بحران فکری وهویتی شده است

امام جمعه بوشهر: رژیم صهیونیستی دچار بحران فکری وهویتی شده است

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم کودک‌کش اکنون دچار بحران فکری و هویتی شده چراکه متحمل شکستی سخت شد و در انظار عمومی جهان به شدت تنزل یافته است. 

به گزارش ایسنا ،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر  با بیان اینکه عملیات موشکی و پهبادی وعده صادق از طرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بویژه سپاه با موفقیت مایه عزت، اقتدار و پاسخی دندان شکن به عملیات تروریسی رژیم صهیونیستی بود، اظهار کرد: این عملیات فوق العاده مهم در عرصه محاسبات نظامی جهان بود و بسیاری از کشورها به کمک رژیم صهیونیستی آمدند ولی موفق نشدند. عملیات «وعده صادق» به همگان نشان داد، ایران در عرصه تجهیزات، مدیریت، هدایت و رزم الکترونیک دارای جایگاه والایی است. 

وی افزود: عملیات «وعده صادق» موجب امید و خوشحالی مردم آزاده جهان و بویژه مردم محور مقاومت شد و آرزویی بود که ملت ایران در این ۴۵ سال انتظار آن را می‌کشیدند چراکه این رژیم سفاک عملیات‌های تروریستی و تحرکاتی در حوزه‌های مختلف به ایران تحمیل کرده است. این عملیات پاسخی اندک و تنبیهی به رژیم صهیونیستی بوده و اگر بخواهد از این به بعد کوچک‌ترین تحرک علیه ایران اسلامی داشته باشد متحمل بزرگ‌ترین ضربه می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خود را در نظام آماری نظامی و تسهیلاتی جهان یک رژیم قدرتمند نظامی نشان می‌داد، اما این عملیات نشان قدرت دفاعی این رژیم جعلی در مقابل اقتدار نظامی ایران قابل ملاحظه نیست. 

وی بیان کردد: شب گذشته نیز ریزپرنده‌هایی توسط برخی به حرکت درآوردند که تنها با هدف جنگ رسانه‌ای انجام شد، تا بگویند در برابر ایران پاسخ دادند. 

 امام‌جمعه بوشهر با گرامیداشت دو اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این نیرو مایه اقتدار، عزت و پیشرفت ایران اسلامی است و در این چند دهه شهدای بی شمار تقدیم نظام و انقلاب شده‌است. 

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی عنوان کرد: از شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور انتظار است، براساس نگاه و اندیشه رهبر معظم انقلاب تحول لازم را در خود ایجاد کند تا قدرت و تحولات فرهنگی براساس آموزه‌های اسلامی ایجاد شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha